تکمیل بیش از ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی درمانی تا پایان سال

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، ارتقای نظام شبکه و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی را از سیاست‌های اصلی وزارت بهداشت بیان کرد و از تکمیل بیش از ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، بهروز رحیمی، در جریان سفر به مناطق کم برخوردار استان اصفهان وضعیت کشور در حوزه سلامت، قبل و بعد از انقلاب را بسیار متفاوت ارزیابی کرد و افزود: نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران به بلوغ و بالندگی خوبی رسیده و در سال جاری نیز پروژه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و رفاهی متعددی برای خدمت به مردم به بهره ‌برداری رسیده است.

وی در دیدار با مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی استان و شهرستان نطنز و حومه، مسیر پیش روی نظام سلامت را روشن و مسئولان را موظف به خدمت بی‌منت به مردم دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افزود: مولدسازی هم یک تکلیف قانونی و هم فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به مردم است و مسئولان باید تلاش کنند از این فرصت به بهترین نحو ممکن در مسیر خدمت بهره گیرند.

رحیمی همچنین حضور مدیران جوان، توانمند و متدین را از عوامل مهم ارتقای بهره‌وری دانست و یادآور شد: همه مسئولان وظیفه امیدآفرینی را در جامعه دارند و باید این باور در بین آنان به وجود آید که با وجود کمبودها نیز می‌توان مسیر ارائه خدمت به مردم را پیش برد.

کد خبر: 58008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =