۱۳۳ پروژه درمانی تأمین اجتماعی در حال اجرا است

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در زمینه درمانی ۱۳۳ پروژه عمرانی در توسعه خدمات با مبلغ ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان تأمین‌اجتماعی در حال اجرا است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی جمعه، ۵ اسفند در جلسه شورای اداری اداره ‌کل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان با تبیین برخی دستاوردهای سازمان، اضافه کرد: بررسی و شناخت دقیق مسیر تحقق دستاوردها، بستر مناسبی برای غلبه بر مشکلات خواهد بود.

او افزود: کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی همانند سربازان نظام و انقلاب، در حال ارائه خدمت در جامعه به مردم هستند.

مدیرعامل تأمین اجتماعی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن تامین‌اجتماعی در استان هرمزگان گفت: همه در هر موقعیتی باید با تلاش در راه قرآن و مسیر تکاملی آن حرکت کنیم تا موفق شویم. اقداماتی که در استان هرمزگان انجام شده به خاطر تلاش همه همکاران در بخش بیمه‌ای و درمانی استان است.

موسوی ادامه داد: کشور در فضای امیدواری است و با همت و تلاش‌های صورت گرفته، دستاوردهای خوبی شاهد هستیم. هر جایی که ضعف و ناامیدی و ناکارآمدی وجود داشته به دلیل نوع نگاه ما به مسائل بوده است. اگر به دستاوردها نگاه کنیم و با شناخت دلایل و بسترهای تحقق دستاوردها، امکان غلبه بر ضعف‌ها و تهدیدها در همه عرصه‌ها وجود دارد.

او در ادامه افزود: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، در عرصه‌های اجتماعی و حوزه رفاه شاهد پیشرفت‌های بسیاری بوده‌ایم و تحولات این حوزه‌ها در بعد از انقلاب دارای جهش بسیار بزرگی است.

مدیرعامل تأمین‌اجتماعی گفت: از ویژگی‌های این سازمان می‌توان به تنوع، گستردگی و پیچیدگی خدمات در آن اشاره کرد. تأمین‌اجتماعی یکی از دستگاه‌های پرتنوع در ارائه خدمات است که از آن می‌توان به خدمات بیمه‌ای، تعهدات کوتاه‌مدت، تعهدات بلندمدت و تعهدات درمانی اشاره کرد.

موسوی ادامه داد: در گستردگی خدمات تأمین‌اجتماعی شاهد این هستیم که ارائه خدمات در داخل و خارج کشور انجام می‌شود. با توجه به تنوع خدمات و ویژگی‌های این سازمان، تنها رویکرد مدیریت راهبردی امکان انجام دارد، در غیر این صورت امکان پاسخگویی به مردم وجود ندارد.

پوشش بیمه‌ای یک میلیون نفر در هرمزگان

عباس اکبری، مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در ادامه این جلسه گفت: در استان هرمزگان ۱۷ شعبه اصلی، ۱۳ شعبه اقماری و شش کارگزاری خدمات بیمه ای به جامعه هدف ارائه می‌کنند.

او افزود: استان هرمزگان دارای یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد بیش از یک میلیون نفر تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی قرار دارند که بیش از ۵۰ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود. در هرمزگان ۳۰ هزار کارگاه فعال وجود دارد.

اکبری بیان کرد: اداره کل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در ارزیابی عملکرد ادارات کل تیپ دو در سه ماهه سوم رتبه برتر را کسب کرد.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان ه برخی از دستاوردهای این اداره کل اشاره کرد و گفت: استقرار نظام مدیریت دانش و برگزاری همایش درآمد از جمله اقدامات انجام شده است.

او ادامه‌ داد: در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، استان هرمزگان توانست رتبه اول جذب این طرح را به خود اختصاص دهد. از دستاوردهای اداره کل تأمین‌اجتماعی می‌توان به برتر شدن این اداره در حوزه ارتباطات مردمی در سطح ادارات کل استان‌های کشور، کسب مقام برتر در حوزه عفاف و حجاب در استان و کسب رتبه برتر در اقامه نماز برای دومین سال متوالی و معرفی یک بانوی نمونه در زمینه عفاف و حجاب در استان اشاره کرد.

تعامل مناسب کارکنان بیمه و درمان تأمین اجتماعی هرمزگان

غلامعباس مومنی، مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان گفت: در استان هرمزگان تعامل خوبی بین کارکنان درمانی و بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی استان وجود دارد.

او بیان کرد: بیمارستان خلیج‌فارس دومین بیمارستان بزرگ شهر بندرعباس است که ۱۰ درصد تخت‌های استان را شامل می‌شود.

مومنی اضافه کرد: این مرکز درمانی ۴۰ درصد از خدمات را به جامعه ارائه می‌کند. دو بخش آنژیوگرافی و درمان ناباروری مهمترین کمبودهای این بیمارستان است که امیدواریم برطرف شود.

شورای اداری اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان روز جمعه با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها، عباس اکبری مدیرکل تامین‌اجتماعی هرمزگان و غلامعباس مومنی مدیر درمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مدیران و کارکنان تأمین‌اجتماعی این استان برگزار شد.

کد خبر: 58050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =