بالاترین هدف؛ کسب رضایت بیمه‌شدگان است

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: با همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها برای انجام هرچه بهتر امور، انجام رسالت و ماموریت خود و همچنین ارتقا سطح رضایت‌مندی مشتریان خود اهداف مشخصی را تدوین کرده‌ایم و بالاترین هدف ما کسب رضایت مشتریان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی خراسان شمالی دکتر علی رضازاده در جمع کارکنان حوزه پشتیبانی و پرسنل شاغل در واحد فناوری اطلاعات سلامت گفت: بدون شک جایگاه شما بسیار با اهمیت است به گونه‌ای که عدم حضور شما حتی برای چند ساعت در محل کار، خدمت‌رسانی به بیماران را با اختلال روبه‌رو می‌کند.

وی ادامه داد: حلقه مفقود در این مسیر، عدم توجه به مشتریان داخلی و منابع انسانی است و اگر تعامل مناسب بین مدیران و پرسنل هر سازمانی نباشد، نمی‌توان انتظار ارتقا رضایتمندی را داشت.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی ضمن اشاره به اهمیت نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه اصلی سازمان‌ها، بیان کرد: باید تکریم ارباب رجوع در کنار تکریم کارکنان هر دستگاهی وجود داشته باشد.

رضازاده افزود: باید با ایجاد محیطی با انگیزه و بستری مناسب برای انجام درست امور، در جهت ارتقا سطح رضایتمندی مراجعه کننده‌ها و نیز همکاران قدم برداریم.

مجید رسولی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت نیز نقش کارکنان را در افزایش سطح رضایتمندی مراجعه کننده‌ها بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: هرگونه رفتار، گفتار و حتی نگاه شما می‌تواند در ایجاد یک تصویر مثبت یا منفی از سازمان نزد بیماران تاثیرگذار باشد.

در این مراسم کارکنان واحد فناوری اطلاعات سلامت، انتظامات، خدمات عمومی، واحد نقلیه، منشی پزشکی، واحد تغذیه، تلفنخانه و واحد تاسیسات، شاغل در بیمارستان رازی تربت حیدریه، پلی‌کلینیک شهرستان گناباد، پلی کلینیک شهرستان کاشمر و درمانگاه شهرستان خواف حضور داشتند.

کد خبر: 58632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =