طعم تشرف به بندگی خداوند را با نماز روزانه اول وقت شیرین‌تر کنید

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: شما نومکلفان که به بندگی خداوند مشرف شده‌اید برای نزدیکی و الفت بیشتر با خداوند، نماز اول را در اولویت امور روزانه خود قرار دهید.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، احمد اسفندیاری امروز ( ۲۷ فروردین ماه ) در مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان نو مکلف کارکنان ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی در سالن نگین غرب تهران گفت: این معاونت امروز مفتخر به میزبانی شما عزیزانی است که اسفندماه سال گذشته به سن تکلیف رسیده‌اید. امسال نیز جشنی برای دیگر عزیزانی که در سال ۱۴۰۲ به سن تکلیف می‌رسند برگزار خواهیم کرد.

اسفندیاری ادامه داد: بهتر است به جای واژه تکلیف از تشریف استفاده کنیم. چرا شما به بندگی خداوند مشرف شده‌ایدو شیرینی این بندگی بسیار فراتر از تکلیف همراه با سختی است.

او در پایان با توصیه به نماز اول وقت گفت: فراموش نکنید که بزرگان دینی بر فرضیه اول وقت دارند انشاا... که شما نیز این مهم را مدنظر قرار خواهیم داد.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم ضمن تبریک به نومکلفان گفت: وارد دوره جدیدی از زندگی خود شده‌اید و خود را برای ارتباط عاشقانه خود مهیا سازید.


محسن تقیانی افزود: گفت‌وگوی صمیمی با خداوند به شما آرامش می‌دهد و کسالت و تنش‌های درونی شما را از بین می‌برد.


او افزود : در ایام جوانی و نوجوانی ارتباط خود را با قرآن و دعا بیشتر کنید سعی شما بر این باشد که تلاوت قرآن در برنامه روزانه خود بگنجانید.


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: غیر از انجام واجبات، هر روز یک کار خوب و پسندیده انجام دهید.


وی بر نیکی بر پدر و مادر تاکید کرد و گفت: مسیر سعادت و پیشرفت در زندگی از احترام به والدین می‌گذرد. همواره دست‌بوس آنها باشید و تکریم‌شان کنیدوحرف شنوی آنها را فراموش نکنید.

مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان نومکلف کارکنان ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی با اهداء هدایای قرآنی به نومکلفان دختر و پسر و برگزاری نمازجماعت و ضیافت افطاری به پایان رسید.

کد خبر: 59019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =