مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان مجهز به فیبرنوری می‌شوند

شهرام ملایی هزاروندی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در راستای توسعه زیر ساخت، تقویت شبکه سازمانی و ارتقا و پایداری امنیت شبکه ۲۰ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان مجهز به فیبر نوری خواهند شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ملایی هزاروندی افزود: در راستای توسعه زیر ساخت، تقویت شبکه سازمانی و ارتقا و پایداری امنیت شبکه ۲۰ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان مجهز به فیبر نوری خواهند شد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان با اعلام این خبر ادامه داد: در راستای اجرایی شدن دولت الکترونیک در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در مرحله اول ۲۰ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مجهز به فیبر نوری خواهند شد که این اتفاق باعث ارتقا و پایداری امنیت و توسعه زیر ساخت و شبکه سازمانی خواهد شد.

او با اشاره به اهمیت آموزش های مهارتی برای شاغلین افزود: تفاوت آموزش های فنی و حرفه‌ای با سایر آموزش ها تمرکز بر کار، شاغل و مهارت های مورد نیاز آن است و ما آماده انعقاد تفاهم نامه آموزشی با مخابرات برای ارتقا مهارت شاغلین این دستگاه هستیم.

رحیم فلاح‌زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در ادامه این نشست به توسعه فیبر نوری در این استان اشاره کرد و ادامه داد: توسعه فیبر نوری نیاز به تربیت نیروی متخصص و ماهر دارد تفاهم نامه آموزشی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در این زمینه می توان بسیار اثرگذار و کارگشا باشد.

او گفت: با توجه به اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرهای مختلف استان وجود دارند می توان از ظرفیت آن برای توسعه و ایجاد دکل‌های مخابراتی استفاده و بهره‌برداری کرد.

کد خبر: 59190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =