بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از آزمایشگاه مرجع سلامت

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با روز آزمایشگاه، از آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، دکتر سعید کریمی همزمان با روز آزمایشگاه به منظور تجلیل و قدردانی از پرسنل آزمایشگاه از محل آزمایشگاه مرجع سلامت بازدید کرد.

کریمی در این بازدید بر توان علمی و عملی کارشناسان شاغل در آزمایشگاه های پزشکی تاکید و به زحمات فراوان این قشر اشاره کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در نشستی با پرسنل این مرکز مسائل و مشکلات را استماع و از نزدیک در جریان گزارش عملکردی حوزه آزمایشگاه رفرانس کشور قرار گرفت.

وی در این نشست گفت: جامعه آزمایشگاهی کشور افرادی متخصص، بی ادعا و توانمندی هستند که نسبت به کار زیاد کمتر دیده می شوند. همکاران این حوزه در زمان کووید نیز در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار داشته و تلاش شبانه روزی انجام دادند.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: در سال جدید تعالی خدمات آزمایشگاه های کشور در دستور کار است و امیدواریم گام های موثری جهت ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی برداشته شود و با برنامه ریزی جامع جهت راه اندازی و توسعه شبکه آزمایشگاهی کشور اقدام خواهد شد.

کریمی با اشاره به حمایت وزارت بهداشت از آزمایشگاه رفرانس گفت: در تلاشیم از محل کمک سازمان جهانی بهداشت و منابع وزارت بهداشت این حوزه را تقویت کنیم و با تخصیص فضای بزرگتر با قابلیت توسعه به آزمایشگاه مرجع سلامت تلاش خواهد شد.

کد خبر: 59252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =