انتصاب سرپرست مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی دکتر مهدی نیک‌سیرت را به سمت سرپرست مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل منصوب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مراسم معارفه سرپرست مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل، روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور مهدی اسلامی، معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل، مهرزاد اکبرپور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیران‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین‌اجتماعی و مدیریت عملکرد، امور حقوقی و بازرسی استانداری و برخی مسئولان ارشد استان در سالن اجتماعات بیمارستان سبلان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مسئولان ارشد سازمان و همچنین قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان بیمارستان سبلان و سایر مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در استان و با اشاره به اینکه استان اردبیل همواره دغدغه توسعه به ویژه در حوزه درمان داشته است، افزود: خوشبختانه در این خصوص سازمان تأمین‌اجتماعی اقدامات بسیار مؤثری را در استان شروع کرده است که این مسئله به نفع مردم و بیمه‌شدگان سازمان خواهد بود.

دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این آئین گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در سه حوزه بیمه، درمان و سرمایه‌گذاری منشا اثر بسیاری بوده است که در واقع ویترین این سه بخش، حوزه خدمات درمان است که فعالیت‌های بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی را از سایر صندوق‌ها متمایز می‌کند.

متن حکم صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر مهدی نیک‌سیرت

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قرار دادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ ازجمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات تأمین‌اجتماعی به شرح ذیل همت گمارید:

تمرکز راهبردی بر مسائل درمان بیمه‌شدگان و پاسخ‌گویی به نیازهای درمانی استان.

تقویت منطق فنی و کارشناسی مدیریت درمان استان در مواجهه و تعامل با بخش‌های دیگر حوزه سلامت.

تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان اردبیل با رفع موانع اداری و سازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخ‌گویی و شفافیت در تأمین‌اجتماعی.

توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذی‌نفعان با سرلوحه قرارداد اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی.

توجه ویژه به برنامه‌محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات درمانی و عملیاتی نمودن آن در سطح استان (نظام ارجاع، سطح بندی خدمات، خرید راهبردی خدمات، صیانت مالی بیمه‌شدگان در درمان و ...).

تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به مردم با رویکرد تحقق تأمین‌اجتماعی هوشمند در حوزه درمان.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته‌گزینی در انتصابات.

رعایت دقیق قوانین و مقررات، آیین‌نامه‌ها، ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های جاری.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

کد خبر: 59474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =