هنر دیده‌بان جامعه محسوب می‌شود

حسین براتی، هنرمند گرافیت و شرکت‌کننده در رویداد فرداساز سازمان تأمین اجتماعی گفت: هنر را باید دیده بان جامعه دانست و اگر این افراد مانند دیگر گروه‌های جامعه از راهکارها دور خواهد شد و آینده را از دست داده‌ایم.

براتی در گفت و گو با آتیه آنلاین بیان کرد: سطح هنری افراد شرکت‌کننده و البته اساتید حاضر در رویداد فرداساز بسیار بالا است و حضور این افراد مزیتی برای رویداد با موضوع دغدغه‌های جمعیتی به حساب می‌آید.

او در ادامه افزود: با توجه به خانواده پرجمعیت من، ایده آثار سه‌گانه در رویداد فرداساز را از این طریق دنبال می‌کنم. از این طریق به دنبال به تصویر کشیدن زیبایی‌ها و مزایای خانواده‌های پرجمعیت هستم.

این فعال حوزه گرافیک تاکید کرد: خطر افزایش سن و سالمندی جامعه که از آن به عنوان ابربحران یاد می‌شود، امروز نیازمند چاره‌اندیشی است و از طریق خلق آثار هنری در قالب رویدادهای اینچنین امکان تاثیرگذاری برآن وجود خواهد داشت. در واقع این زبان هنر است که تاثیر معکوس دیگر روش‌ها را خنثی خواهد کرد.

او ادامه داد: بازگشت کشور و بیمه‌های اجتماعی به سیاست‌های تشویقی و ترغیبی به فرزندآودری متناسب با وضعیت روز جامعه، امکان بهره‌مندی آیندگان از مزایای این مهم را فراهم کرده است و سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین و تاثیرگذارترین نهاد بیمه‌گر کشور در این راستا موثر خواهد بود.

شرکت‌کننده در رویداد فرداساز تأمین اجتماعی اضافه کرد: رشد تعداد فرزندان خانواده و ایجاد انگیزه در این حوزه ارتباط مستقیم با میزان حمایت‌ها و اجرای سیاست‌های تشویقی در حوزه‌های جمعیت دارد و برداشتن مسائل جانبی این حوزه از دوش افراد خانواده، در کنار نقش هنر، تعیین کننده خواهد بود.

براتی همچنین بیان کرد: ما در کنار سیاست‌های اجرایی است که ترغیب جامعه به رشد جمعیت را محقق خواهیم کرد.

کد خبر: 61408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =