تامین ملزومات هوشمندسازی تامین‌اجتماعی در رویداد تامین هوشمند 

سیاوش صلواتیان، عضو هیات علمی دانشگاه صداوسیما و دبیر محتوایی رویداد تامین هوشمند در نمایشگاه الکامپ گفت: تامین کردن ملزومات هوشمندسازی سازمان تامین در قالب اهداف رویداد تامین هوشمند دنبال می شود.

او افزود: در این سالن نمایشگاهی واحدها و هلدینگ‌های مختلف سازمان تامین اجتماعی و زیرمجموعه‌های شستا حضور دارند.
وی همچنین با اشاره به اینکه این شرکت‌ها در قالب رویداد تامین اجتماعی، ارائه آسانسوری نیازمندی‌های خود را دنبال می‌کنند، بیان کرد: در این راستا سایت جمعینو به آدرس
jameino.ir/smart-tamin برای ارائه نیازهای سازمان تامین اجتماعی طراحی و معرفی شده است و این شرکت‌های استارت‌آپی با ارائه برنامه‌های مختلف می‌توانند راهکارهای نوآورانه در راستای تأمین این نیازها را داشته باشند.
صلواتیان در ادامه تاکید کرد: این شرکت‌ها با ارائه از روز اول بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، سازوکارهای مرتبط برای برطرف کردن نیازهای تامین اجتماعی را در دستور کار دارند.
او با شاره به اینکه مدیران و کارشناسان مختلف از هلدینگ‌های زیرمجموعه و بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی حضور دارند. افزود: دبیرخانه خانه خلاقیت و نوآوری سازمان تامین‌اجتماعی نیز با شنیدن پیشنهادات و سرویس‌های ارائه‌دهندگان در راستای آغاز و توسعه همکاری‌های لازم بین سازمان و شرکت‌های استارت آپی تصمیم گیری می‌کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه صداوسیما اضافه کرد: به دنبال این شرایط، برقراری تفاهم در راستای دریافت خدمات به شرط حمایت تامین اجتماعی از این ایده‌ها برنامه‌ریزی و محقق خواهد شد.
سازمان‌هایی مانند تأمین اجتماعی باید در راستای چابک‌سازی خود، با استفاده از تفکر خلاص شرکت‌های کوچک استارت آپی و ظرفیت های بیرونی آنان ذیل مفهوم نوآوری باز در قالب باز کردن درهای سازمان را دنبال کنند. این اقدام می‌تواند زمینه تزریق فعالیت های نوآورانه جدید به سازمان تأمین اجتماعی را به وجود آورد.
وی در ادامه بیان کرد: بخش‌های عظیمی از حوزه‌های بیمه، درمان، سرمایه‌گذاری و بازنشستگی سازمان تامین‌اجتماعی امکان بهره‌مندی از شرایط موجود را خواهند داشت.
صلواتیان افزود: سازمان تأمین اجتماعی با وجود توسعه خدمات غیرحضوری و حرکت در مسیر هوشمندسازی ارائه خدمات، با همکاری و در تعامل با شرکت‌های چابک در قالب بهره‌مندی از استارت‌آپ‌های کارآمد امکان گسترش بیشتر و ماندگاری در این حوزه را خواهد داشت. این سازمان باید از هزاران نیروی بااستعداد و خلاق بیرونی برای تسریع توسعه فناوری استفاده کند.

کد خبر: 61614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =