تحقق ۳۳ درصدی تعهد آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای خراسان‌شمالی

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خراسان‌شمالی گفت: بهار امسال بیش از ۶۷۸ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی معادل ۳۳ درصد از تعهد سال‌جاری در این مراکز برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، احمد غلامزاده بیان کرد: امسال برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش دولتی به میزان دو میلیون و ۳۸ هزار و ۷۵۳ نفر ساعت تعهد شده است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های بخش دولتی در ۱۹ گروه هدف فنی‌وحرفه‌ای استان برگزار می شود گفت: بهار امسال در بخش دولتی، ۶۴ هزار و ۸۰۵ نفر ساعت آموزش به دانشجویان، ۴۶ هزار و ۹۴۱ نفر ساعت آموزش به دانش‌آموزان و حدود ۸۶ هزار نفر ساعت آموزش برای سربازان وظیفه ارائه شد. همچنین در این مدت ۱۰۶ هزار و ۷۱۸ نفر ساعت آموزش مهارتی برای زندانیان و چهار هزار و ۶۳۶ نفر ساعت آموزش برای عشایر استان برگزار شد.

معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خراسان شمالی اضافه کرد: در این مدت بیش از ۱۰ هزار نفر ساعت آموزش برای زنان سرپرست خانوار، ۶۴ هزار و ۴۷۸ نفر ساعت برای ساکنان مناطق روستایی، ۲۶۰ هزار و ۲۴ نفر ساعت برای متقاضیان مهارت آموزی در محیط واقعی کار ارائه شده است.

کد خبر: 61620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =