۳۹ پروژه آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تعداد ۳۹ پروژه تأمین اجتماعی در هفته دولت شامل ۱۹ پروژه آماده افتتاح و ۲۰ پروژه جدید آماده کلنگ‌زنی خبر داد.

به‌ گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امروز یکم شهریور در جریان چهل و سومین سفر استانی با حضور در استان بوشهر با تبریک هفته دولت، گفت: با زحمات همکاران خدمتگزار ما در سراسر کشور، تأمین‌اجتماعی پروژه‌های متعدد کلنگ‌زنی، احداثی و توسعه‌ای در سراسر کشور دارد که در این هفته انجام خواهد شد.

موسوی افزود: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت و رویکردی که تأمین‌اجتماعی در توسعه خدمات دارد، تقریباً هیچ ماهی نیست که پروژهایی در کشور برای کلنگ‌زنی یا افتتاح نداشته باشد.

او همچنین ادامه داد: در هفته دولت ۱۹ پروژه آماده افتتاح در سراسر کشور داریم که شامل سه درمانگاه و همچنین توسعه بخش‌های مختلف بیمارستانی، شامل توسعه تخت‌های بیمارستانی و همچنین توسعه و تقویت بخش‌های اورژانس است که مورد اخیر، یکی از اولویت‌های ما در تقویت و توسعه بیمارستان‌ها است.

به گفته مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی این سازمان ۲۰ پروژه جدید آماده کلنگ‌زنی نیز در هفته دولت دارد که شامل یک بیمارستان و ۱۲ درمانگاه است که مقدمات ساخت آنها نظیر تأمین زمین و طراحی انجام شده است.

موسوی درباره اهداف سفرهای استانی مدیران این سازمان بیان کرد: ما با بررسی‌های میدانی در سفرهای استانی، می‌خواهیم هم ارزیابی دقیقی از نحوه خدمت‌رسانی به مخاطبان و ذی‌نفعان داشته باشیم و هم موارد نیازمند توسعه را در استان‌ها بررسی و تصمیم‌گیری کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در شهرستان برازجان و بازدید از بیمارستان تأمین‌اجتماعی این شهر با بررسی‌های صورت گرفته توسط همکاران ما، توسعه ظرفیت‌های ارائه خدمات در این بیمارستان با جدیت دنبال می‌شود و باید به عدد تخت مصوب که در احداث اولیه بیمارستان مد نظر بوده است، برسیم. بخش‌های نیازمند توسعه هم توسعه خواهند یافت.

او با اعلام این‌که توسعه خدمات تخصصی برای بیمه‌شدگان استان بوشهر در دستور کار این سازمان است، در خصوص افزایش عمق تخصصی خدمات درمانی بیمارستان تأمین‌اجتماعی برازجان گفت: کمبود برخی تخصص‌ها با دعوت از پزشکان محترم و عقد قرارداد، رفع و عمق تخصصصی بیمارستان افزایش پیدا خواهد کرد.

موسوی ادامه داد: در خصوص تجهیزات مورد نیاز بیمارستان هم گرفته شد و تجهیزات تخصصی مورد نیاز برای بخش‌های مختلف بیمارستان با اولویت و به سرعت تهیه خواهد شد تا بخش‌های تخصصی بیمارستان توسعه پیدا کند. پیگیری لازم برای دریافت مجوزهای مورد نیاز راه‌اندازی ان‌آی‌سی‌یو نوزادان در این منطقه نیز انجام خواهد شد.

او در ارتباط با درمانگاه تأمین‌اجتماعی شبانکاره گفت: انشاءلله ساخت درمانگاه طی چند ماه آینده آغاز خواهد شد تا نیاز به خدمات درمانی در منطقه برطرف شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که در چهل‌وسومین سفر استانی صبح امروز، چهارشنبه برای بررسی وضعیت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان استان بوشهر به این استان سفر کرده است، پس از بازدید از بیمارستان مهر برازجان و برگزاری جلسه‌ با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهر، از توسعه خدمات درمانی به‌عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان خبر داد.

کد خبر: 63252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =