کلنگ‌زنی درمانگاه تأمین‌اجتماعی آق‌قلا

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که همزمان با هفته دولت در معیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان سفر کرده است، بعدازظهر امروز  شنبه چهارم شهریور پس از کلنگ‌زنی پلی‌کلینیک تخصصی علی‌آباد کتول و بازدید از شعبه تأمین‌اجتماعی این شهرستان، عازم شهرستان آق‌قلا شد و کلنگ احداث درمانگاه تأمین‌اجتماعی این شهرستان را به زمین زد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی و هیات همراه در شهرستان آق‌قلا ضمن بازدید از شعبه تأمین‌اجتماعی آق‌قلا و گفت وگو با مراجعان، کارکنان و مسئولان این شعبه، در مراسمی با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلیمن سید ابوالفضل حسینی امام جمعه اهل تشیع و حاج آخوند عبدالرزاق رهبر امام جمعه اهل تسنن آق‌قلا، کلنگ احداث درمانگاه تأمین‌اجتماعی این شهرستان را به زمین زد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم با اشاره به اینکه در سازمان تأمین‌اجتماعی در این دوره، همراه و همگام با راهبردهای دولت مردمی سیزدهم، توسعه خدمات در اولویت قرار گرفته است، گفت: امروز در سه پروژه عمرانی استان گلستان کلنگ‌زنی داشتیم؛ اولین پروژه در مینودشت بود، دومی در علی‌آباد کتول و در آق‌قلا هم پروژه ساخت درمانگاه تأمین‌اجتماعی را آغاز کردیم.

موسوی ادامه داد: البته امروز همچنین بهره‌برداری از 50 تخت جدید در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبدکاووس و ارتقای هتلینگ را در این بیمارستان شاهد بودیم و در ادامه سفر هم انشاءلله یکی از ساختمان‌های خدمت‌رسان در بخش بیمه را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

او در خصوص درمانگاه تأمین‌اجتماعی آق‌قلا گفت: برای احداث این درمانگاه، زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع در نظر گرفته شده است که انشاءالله این مرکز درمانی سه هزار و 100 متر زیربنا در چهار طبقه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: منابع مورد نیاز این پروژه پیش‌بینی و تأمین شده و انشاءالله به سرعت بعد از کلنگ‌زنی شروع به ساخت خواهد شد تا در سفر سوم به استان گلستان شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی که امروز در استان گلستان کلنگ‌زنی شد یا به بهره‌برداری ‌رسید، محصول همگرایی حداکثری بین مسئولان و مدیران مختلف استان است. ما این همکاری و همگرایی را برای به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها نیاز داریم.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان گلستان که به‌منظور نظارت میدانی و بررسی شرایط ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این استان انجام شد، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها و نیز دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین قربان زنگانه مدیرکل تأمین‌اجتماعی و دکتر رمضان زینلی مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان گلستان؛ میرهاشم موسوی را همراهی می‌کردند.

کد خبر: 63330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =