بازرسی از کارگاه‌های پرخطر ساختمانی توسط بازرسان کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوکان

در راستای طرح ملی ارتقای ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی و به منظور نظارت بر رعایت مقررات ایمنی ساختمان‌های درحال ساخت، معاونت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوکان از چند مورد ساختمان در دست احداث بازرسی به عمل آورد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، در راستای طرح ملی ارتقای ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی و به منظور نظارت بر رعایت مقررات ایمنی ساختمان‌های درحال ساخت با هدف عمده "پیشگیری از حوادث ناشی از کار" ، افخمی، معاونت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوکان به‌همراه احمدزاده، کارشناس مسئول بازرسی کار و کارشناسان سازمان نظام مهندسی از چند مورد ساختمان در دست احداث که پرخطر بوده و احتمال ریزش گود و سایر مخاطرات را داشتند، بازرسی به عمل آورد.

افخمی ضمن گفتگو با کارگران، مدیران اجرایی و ناظران ساختمان، درباره شرایط کاری و ایمنی ساخت و ساز به ویژه حین گودبرداری نکات لازم را متذکر شد.

بنابر اهمیت موضوع، هر هفته و بطور مستمر از کارگاه‌های ساختمانی بازرسی به‌عمل خواهد آمد و موارد لازم در قالب ابلاغیه‌های بازرسی به کارفرما ارائه شده که تا حصول نتیجه مطلوب از لحاظ ایمنی و رفع مخاطرات پیگیری می‌شود.

کد خبر: 65202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =