ارائه ۲۰۶ هزار نفر دوره آموزش مهارت توسط فنی و حرفه‌ای شهرستان محلات

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان محلات از ارائه ۲۰۶ هزار نفر دوره آموزش مهارتی در بخش دولتی برای متقاضیان توسط این اداره کل در سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمود سینجلی در این باره گفت: این آموزش‌های مهارتی در بخش‌های شاغلان بنگاه‌های اقتصادی، دانشجویی، دانش‌آموزی، زنان خانه‌دار، سربازان وظیفه و زندانیان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ۵۶ هزار و ۹۵۴ نفر دوره با بیشترین فراوانی برای متقاضیان مهارت‌آموزی در استان ثبت شده است افزود: ۱۷ هزار و ۶۸ نفر دوره سربازان وظیفه مهارت آموزشی در سال جاری را فرا گرفتند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان محلات بیان کرد: شاغلان بنگاه‌های اقتصادی، مشمولان بیمه بیکاری و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به ترتیب ۵۶ هزار، یک‌هزار و ۷۰۰ و یک هزار و چهل نفر دوره در ۹ ماه امسال آموزش مهارت را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش مهارتی برای زنان نیز در سال جاری برای ۹ هزار و ۳۵۶ نفر دوره برگزار شد گفت: دانش‌آموزان بخش دیگری از متقاضیان در دوره‌های مهارتی این اداره کل هستند که در سال جاری تاکنون ۳۶ هزار و ۸۵۱ نفر دوره مهارتی را گذرانده‌اند.

محلات با ۵۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

کد خبر: 66852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =