در جست‌وجوی آرامش از دست رفته

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می¬کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آنها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. هر هفته سه‌شنبه‌ها یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی را به شما معرفی می‌کنیم.

شعله‌های ازدحام و هیاهو از دل جهان سربرمی‌کشد و اتفاقات جدید و لحظه‌به‌لحظه مدام لهیب این آتش را زیاد می‌کند؛ این تصویر دنیایی است که ما در آن زندگی می‌کنیم. زندگی مدرن با بمباران اطلاعاتی و اتفاقات جورواجور، فرصت سرخاراندن را از ما گرفته، طوری که گاهی حتی اهداف خود را زیر تلنبار حوادث روزمره گم و فراموش می‌کنیم. در چنین شرایطی توصیه روانشناسان، بازگشت به یک آرامش ذهنی و درونی نسبی است. آرامشی که ناخواسته از دست داده‌ایم و حالا برای بهبود شرایط زندگی خود دوباره به آن نیاز پیدا کرده‌ایم. برای اینکه بتوانیم به آرامش دست پیدا کنیم، نیازمند تمرینات و توجهات مداوم هستیم. همچنین باید به ابزارهای مفید مجهز شویم. یوگا، مدیتیشن، رازونیاز، موسیقی، طبیعت، نوشتن، خواندن و شنیدن ازجمله این ابزارها هستند. چیزهایی که از شدت در دسترس بودن برای‌مان کمرنگ شده‌اند. از خلال این روش‌ها می‌توانیم به شناخت خوبی از خود برسیم و بفهمیم چیزهای بیهوده که وقت خود را صرف آن‌ها می‌کنیم کدام‌اند و چگونه باید حذف‌شان کنیم.

پادکست «آرامش» یکی از منابع شنیداری خوب در این زمینه است. محتوای این پادکست به ما کمک می‌کند تا موانع آرامش خود را از میان برداریم و به نکات مثبت شخصیت خود برسیم. همچنین می‌توانیم به عناصر روزمره‌ای که آرامش ما را تضمین می‌کنند، اما مدتی است از چرخه طبیعی خود خارج شده‌اند، نظم بدهیم. آرامش برای این تولید شده که نکات کوچک و فراموش‌شده ذهنی را به ما یادآوری کند. اپیزودهای مدیتیشن خواب، معجزه شکرگزاری، خود هیپنوتیزم کاهش خشم و اضطراب، زندگی به سبک یک کوهنورد، روزی که زندگی‌ام عوض شد و... در این پادکست تولید شده‌اند. اگر از تشویش و پرش‌های ذهن شلوغ خسته‌اید و به دنبال راهی برای بازیابی آرامش خود هستید، پادکست آرامش را در برنامه خود بگنجانید، به سخن‌های متخصصان امر گوش فرادهید و با راهکارهای آن جهانی آرام‌تر را تجربه کنید.

پادکست آرامش را از لینک‌های زیر بشنوید:

شنوتو کست باکس اپل پادکست یوتیوب

کد خبر: 67580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =