ارائه بیش از ۳۸۹ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در آستارا

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید اشجعی آستارا گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری ۳۸۹ هزار و ۶۲۸ نفرساعت آموزش مهارتی در قالب ۵۰ حرفه آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان به گروه‌های هدف ارائه شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، بهبود معاشکار با اشاره به ارائه خدمات آموزشی و مهارتی در بخش‌های مختلف مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید اشجعی شهرستان آستارا بیان کرد: نوع آموزش‌ها دولتی و از مشارکت‌های نوع ۱، ۲ و ۳ است و این آموزش‌ها در مراکز ثابت، شعب شهری، بنگاه‌های اقتصادی جوار کارگاهی، محیط کار واقعی و آموزش در کارگاه‌های اقماری مانند زندان و کمپ‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: در ۱۰ ماهه سال جاری ۳۸۹ هزار و ۶۲۸ نفر ساعت در قالب بالغ بر ۵۰ حرفه آموزشی به گروه‌های هدف آموزش از جمله دانشجویان، دانش آموزان، سربازان وظیفه، زندانیان، زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی، معتادان بهبود یافته و ساکنان مناطق روستایی ارائه شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید اشجعی آستارا گفت: متقاضیان مهارت‌آموزی، ساکنان مناطق محروم مرزی، دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان، زنان خانه‌دار، مشمولان بیمه بیکاری و شاغلان بنگاه‌های اقتصادی از جمله دیگر گروه‌های هدف آموزش در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید اشجعی شهرستان آستارا در شمال غربی استان گیلان هستند.

شهرستان مرزی بندر آستارا که با دو بخش مرکزی و لوندویل جمعیتی حدود ۹۵ هزار نفر دارد، در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری رشت مرکز استان و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر: 67701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =