معرفی درست کسب‌وکار از این تریبون

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می¬کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آنها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. هر هفته سه‌شنبه‌ها یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی را به شما معرفی می‌کنیم.

کسب‌وکار یکی از بخش‌های اصلی زندگی ما محسوب می‌شود. شغلی که انجام می‌دهیم و در آن تخصص داریم، ایستا نیست و با گسترش روزافزون تکنولوژی باید متوجه پویایی آن باشیم. بنابراین لازم است در مورد شغل و کسب‌وکار خود به جاهای مختلف سرک بکشیم و از ترفندهای جدید باخبر شویم. به طور مثال امروزه برای هر کاری که انجام می‌دهیم، نیازمند یک صفحه در فضای مجازی هستیم. این صفحه می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی یا به‌صورت سایت باشد. برای هرکدام این‌ها نیاز به برنامه‌هایی داریم تا صفحه‌مان در میان انبوه صفحات دیگر دیده شود و خدمات و تولیدات ما مورد توجه مخاطب خاص‌مان قرار گیرد. سئو یا بهینه‌سازی موتور جست‌وجو در چنین مواردی مفید و کارآمد است.

پادکست «رادیو تریبون»، در زمینه تجربه‌های متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ، سئو و روابط عمومی دیجیتال تولید محتوا می‌کند. در این پادکست اپیزودهایی همچون تاریخچه لینک‌سازی، روش صحیح لینک‌سازی، نحوه نوشتن رپورتاژآگهی، آشنایی با الگوریتم پنگوئن، همه‌چیز درباره زامبی‌پیج‌ها، موتورهای جست‌وجو چگونه کار می‌کنند، بودجه خزش چیست و... ضبط و پخش شده‌اند که می‌توانید برای بهبود کسب‌وکار خود از آن بهره بگیرید. رادیو تریبون، جزئیات اینکه چگونه خود و برندتان را معرفی کنید و بازخورد بگیرید را با استفاده از جدیدترین اطلاعات دنیای دیجیتال مارکتینگ تشریح می‌کند.

رادیو تریبون را از لینک‌های زیر بشنوید:

کست باکس اپل پادکست آکادمی تریبون

کد خبر: 67772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =