بیش از ۶ هزار نفر، مستمری‌بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر زنجان هستند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر استان زنجان گفت: در استان در حال حاضر ۶ هزار ۵۱ نفر به طور دائم و ماهیانه از صندوق مستمری دریافت می‌کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمد اسماعیلی به تفاوت این سازمان با سازمان‌های دیگر اشاره کرد و گفت: ساکنان روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می‌توانند از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به مزیت‌های این صندوق بیان کرد: از همان ابتدای تاسیس صندوق، دو سوم حق بیمه توسط دولت و یک سوم حق بیمه را بیمه شده پرداخت می‌کند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه ۸ سطح اختیاری برای پرداخت بیمه در این صندوق مهیا است که فرد به اختیار خود می‌تواند یکی از موارد را انتخاب و بیمه پرداخت کند، گفت: هر سطحی را که انتخاب کنند مزایایی که دریافت خواهند کرد متناسب با همان سطح است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در استان زنجان حدود ۶۰ هزار نفر اعضای صندوق هستند که در حدود ۷۰ درصد سرپرست خانوار هستند، افزود: در استان زنجان در حال حاضر ۶ هزار ۵۱ نفر مستمری این صندوق هستند که به طور دائم و ماهیانه مستمری دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این استان ۳۵ کارگزاری فعال داریم، گفت: در بین شهرستان‌ها استان، واجدین شرایط شهرستان خرمدره استقبال بالای ۸۰ درصد از این صندوق را دارند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۲ هزار نفر بیمه شده فعال داریم، ادامه داد: از این تعداد ۵ هزار و ۱۰۰ نفر را زنان تشکیل می‌دهند و یا به‌عبارت‌ دیگر حدود ۳۰ درصد از زنان، عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر استان زنجان هستند.

کد خبر: 67895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =