۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 68048
نبرد در دنیای کسب‌وکار

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می¬کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آنها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. هر هفته سه‌شنبه‌ها یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی را به شما معرفی می‌کنیم.

دنیای کسب‌وکار رقابتی و بی‌رحم است. در این هزارتو کسی منتظر نمی‌ماند تا شما سر فرصت پیشرفت کنید و همه برنامه‌های خود را به اجرا درآورید. اگر دمی غفلت کنید، حتماً برند دیگری از شما سبقت می‌گیرد و از قافله عقب می‌مانید. بنابراین در تمام دوران کسب‌وکار از آغاز تا انجام، باید گوش به زنگ باشید و طبق برنامه‌ها جلو بروید.

در این میان کسب دانش و سرکشیدن به کسب‌وکارهای دیگر از وظایف مهم شماست. اینکه دیگران چگونه برندسازی می‌کنند و محصولات و خدمات خود را ارئه می‌دهند، به شما کمک می‌کند کاستی‌های کار خود را متوجه شوید و برای رفع آن‌ها تلاش کنید. داستان رقابت‌ها و زدوخوردهای برندها جذابیت زیادی برای علاقه‌مندان حوزه کسب‌وکار دارد. پادکست «نبرد» در این زمینه فعالیت می‌کند.

در توضیح این پادکست آمده: «داستان نبرد برندها، روایت نبرد کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، دیجیتال و سنتی و اشتباهات و استراتژی‌های مهمی است که باعث تغییرات بزرگ دنیای آن‌ها می‌شود.» اگر دوست دارید از تجربه‌های دیگران در زمینه تجارت خرد و کلان باخبر شوید و برای کسب خودتان از آزمون و خطای‌شان نکات مفید بیاموزید به سراغ این پادکست بروید. خاکستر، خیزش مایکروسافت، نت اسکیپ، استراتژی خوشمزه، چه کسی خوردوهای برقی را کشت و جادوی استارباکس عنوان چند اپیزود از پادکست نبرد است.

نبرد را از لینک‌های زیر بشنوید:

تهران پادکست اسپاتیفای اپل پادکست شنوتو

کد خبر: 68048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =