۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 68237
آینده همین نزدیکی‌هاست

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می¬کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آنها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. هر هفته سه‌شنبه‌ها یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی و کسب‌وکار را به شما معرفی می‌کنیم.

در طول تاریخ همواره نگاه به آینده و آگاهی از رمزوراز آن برای بشر پر از شگفتی بوده است. اینکه در آینده چه پیشرفت‌هایی ممکن می‌شود و سرنوشت انسان به کجا می‌انجامد، منشأ بسیاری از تحقیقات و مطالعات است. دانشمندان کنجکاوند تا امکان‌های تازه‌تر و رؤیاهای ناممکن را مورد پژوهش قرار دهند. مردم عادی نیز تمایل دارند نتیجه این تحقیقات را بدانند و از شگفتی‌های ناشناخته و پنهان جهان هستی سر دربیاورند.

در این روزها که تکنولوژی مشغول تاخت‌وتاز است و آوازه هوش مصنوعی جهان را دربر گرفته، دستیابی به محتوایی شامل آینده خیلی سخت نیست. البته باید از میان آن‌ها به منابع موثق و محتوای ارزشمند رجوع کرد. پادکست «آینده نزدیک» کار را برای مخاطبان راحت کرده است. سازندگان این پادکست با تمرکز بر ایده‌های مربوط به آینده، محتوای جالبی تهیه کرده‌اند. در اپیزودهای مختلف این پادکست در مورد یک اختراع یا تکنولوژی جدید صحبت می‌شود که ممکن است در آینده نزدیک زندگی ما را تحت‌تأثیر قرار دهد. گوشت آزمایشگاهی، تولد مصنوعی، آجرهایی که نور می‌تابند، زیر سایه ماموت‌ها، کشاورزانی که باید غواصی کنند، پرواز بر بال دوچرخه‌ها، صحبت در سکوت، تراشه‌های مغزی، انرژی، لنز هوشمند، خانه هوشمند، نانو ربات‌ها و گردشگری فضایی ازجمله اپیزودهایی هستند که در آینده نزدیک تولید شده‌اند و به بحث و بررسی اتقافات آینده بشری می‌پردازند. اگر به مباحث آینده‌محور علاقه دارید و دوست دارید از جزئیات این حوزه مطلع شوید به سراغ آینده نزدیک بروید.

آینده نزدیک را از لینک‌های زیر بشنوید:

ویرگول کست باکس ناملیک اپل پادکست

کد خبر: 68237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =