دور ایران با صدای خوانندگان محبوب

شنیدن موسیقی برای کسانی که به آن علاقه دارند، یکی از ملزومات زندگی و بخشی جدانشدنی از روزمرگی‌های آنهاست. موسیقی روح آدمی را جلا می‌دهد و برای ارتباط برقرار کردن با جنبه‌های دیگر زندگی و دور شدن از روند مادی و عینی عنصری تأثیرگذار است. گاهی می‌توان شنیدن موسیقی در تنهایی و لابلای کارهای روزانه و داخل ماشین را کنار گذاشت و در فضای زنده از شنیدن و درک و لمس آن لذت برد. کنسرت بهترین گزینه در چنین مواقعی است. کنسرت‌هایی که این روزها اجرا می‌شوند را باهم بررسی می‌کنیم.

کنسرت ویولن و پیانو

نوای موسیقی کلاسیک برای آن‌ها که به این نوع موسیقی علاقه‌مند هستند، روح‌نواز و جان‌فزاست. برگزاری کنسرت‌های موسیقی کلاسیک فرصت مغتنمی است تا برای ساعتی روح خود را جلا دهیم و از شر آلودگی‌های صوتی محیطی خلاص شویم و به‌جای آن ضرب انگشت‌های پیانیست و کشیدن آرشه ویولن را بشنویم. در همین زمینه نهم و دهم اسفندماه کنسرت ویولن و پیانویی در تالار رودکی اجرا می‌شود. نوازندگان این کنسرت اکسانا شامتکین(ویولن) و آرپینه ایسرائیلیان(پیانو) هستند. در این اجرا قطعاتی از بتهوون، راچمانینوف، بارتوک و فرانک نواخته خواهد شد. اگر طرفدار موسیقی کلاسیک هستید، سری به پلتفرم‌های فروش بلیت بزنید و خودتان را به یک اجرای زیبا دعوت کنید. زمان برگزاری این اجرا ساعت هشت شب است.

محمد علیزاده

اسفندماه تب موسیقی در ایران داغ است و مردم روزهای انتهایی سال را با خواننده‌های محبوب خود می‌گذرانند. به همین جهت کنسرت‌های مختلفی در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود و همه ایرانیان می‌توانند با نوای هنرمندان در شهرهای خود همراه شوند.

محمد علیزاده، خواننده پرطرفدار پاپ، روز هشتم اسفندماه در بندرعباس به روی صحنه می‌رود تا ساعتی را برای مخاطبان خود به اجرای زنده آهنگ‌های محبوب‌شان بپردازد. جز تو، این اولین باره، دو خط موازی، تو جون منی، سورپرایز و... آهنگ‌هایی است که در این سال‌ها از علیزاده شنیده‌ایم. این کنسرت در تالار شهید آوینی بندرعباس در دوسانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ برگزار می‌شود.

رضا صادقی

اگر خواننده مشکی‌پوش موسیقی پاپ ایران را دوست دارید، باید بدانید که او روز ششم اسفند در جزیره کیش کنسرت برگزار می‌کند. رضا صادقی، خواننده محبوب نسل جوان ایران است و با آهنگ‌های زیادی در خاطر طرفداران خود ماندگار شده است. کنسرت هال vip مریم کیش میزبان این کنسرت خواهد بود. همه اون روزا، حواست به من باشه، زندگی کن، من و ما و ده‌ها آهنگ زیبای دیگر از این خواننده منتشر شده که با حضور در کنسرت می‌توانید از نزدیک به منتخب‌های رضا صادقی گوش دهید. ساعت اجرای این کنسرت ۲۳:۵۹ است.

معین زد

برای دوستداران معین زد که ساکن زاهدان هستند، خبر اجرای کنسرت او در این شهر جذاب و خوشحال‌کننده است. معین زد خواننده پاپ‌رپ ایرانی که خیلی از نوجوانان و جوانان ایران به کارهای او علاقه دارند و آثار او را دنبال می‌کنند، این بار در زاهدان کنسرت برگزار می‌کند. او سبک متفاوتی دارد و به‌خاطر خلاقیت و نوآوری در نحوه اجرای موسیقی، طرفداران زیادی دارد. هیچ، شاید دلت تنگ شده توام، دم‌تون گرمه، جاده هراز، خوابم نمی‌بره، نهنگی دید مرگش را و... جزو آهنگ‌های جذاب و شنیدنی این خواننده محسوب می‌شود. کنسرت او در سالن سینما هلال زاهدان برگزار می‌شود و ساعت اجرای آن در دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۱:۳۰ است.

مسعود صادقلو

مسعود صادقلو، خواننده محبوب و جوان موسیقی پاپ ایرانی که خیلی زود جای خود را در میان طرفدارانش باز کرد، این روزها به اجرای کنسرت در شهرهای مختلف ایران مشغول است. او نهم اسفندماه در تهران برنامه‌ای اجرا می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند. آغاز فعالیت هنری صادقلو با فیت دادن به همراه خواننده‌های دیگری همچون مسعود جهانی و رضا شیری بود. بعد از آن او به ضبط و پخش آهنگ‌های خودش کرد و به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد. همه رو جواب کردم، بیچاره قلبم که باورت کرد، چتر، مثل گل، بازیچه و... آهنگ‌های پربازخورد او در این سال‌ها بوده است. کنسرت این خواننده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. ساعت اجرای این رویداد در دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ است.

مجید رضوی

در ادامه برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف ایران، مجید رضوی به چالوس رفته و برنامه‌ای را برای اجرا در این شهر شمالی تدارک دیده است. مجید رضوی از خوانندگان نسل نوی موسیقی ایران است و صدای گرمش طرفداران زیادی دارد. او فعالیت خوانندگی خود را از سال۹۹ آغاز کرد و در همین مدت کم افراد زیادی به صدا و سبک خواندن او علاقه نشان دادند. از او آهنگ‌هایی همچون گرگ، پر پرواز، پنج صبح، تنهام نذار، خجالت و... منتشر شده است. کنسرت این خواننده روز پنجم اسفند ماه در سالن سینما جهان نمای شهر چالوس برگزار می‌شود. ساعت اجرای این برنامه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ است.

کد خبر: 68393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =