مصاحبه تلویزیونی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کردستان درباره بیمه فراگیر خانواده ایرانی

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کردستان گفت: بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بسته‌ای است که انواع بیمه‌های مرتبط با خانواده از جمله دختران و زنان خانه‌دار و دانشجویان را شامل می‌شود و این قشر می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کردستان، صلاح قریشی در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیمای مرکز کردستان بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی بین‌النسلی با هویت اجتماعی و اقتصادی که هدف آن توسعه پوشش بیمه‌ها و برقراری عدالت اجتماعی برای نسل‌های آینده است.

وی در راستای گسترش پوشش بیمه تامین اجتماعی با اشاره به خدمات نوین تامین‌اجتماعی و اقدامات توسعه محور این سازمان گفت: در اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، دختران و پسران بین ۱۸ تا ۵۰ سال با پرداخت حق بیمه از مزایای بیمه مشاغل بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کردستان با بیان اینکه تمام مراحل انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه، در سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir قابل انجام است، افزود: دانشجویان تمام مقاطع دانشگاهی و در هر ترم و دانشگاهی می‌توانند برای بیمه دانشجویان اقدام کرده و قرارداد منعقد کنند.

کد خبر: 68645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =