تجلیل از تلاشگران حوزه‌های حقوقی،حراست و فناوری اطلاعات اداره کل تامین‌اجتماعی اصفهان

به مناسبت فرا رسیدن "روز وکیل مدافع"، "روز مهندس" و "روز سربازان گمنام امام زمان" از کارکنان شاغل در حوزه‌های حقوقی، فنی مهندسی، حراست و فناوری اطلاعات اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان با حضور مدیرکل و روسای ادارات مربوطه تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، مرتضی حاجی کاظمی در این مراسم ضمن تبریک این ایام، به نقش و اهمیت کارکنان این حوزه‌ها در پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: کارکنان خدوم و پرتلاش ما در این حوزه‌ها با تعهد و تخصص خود، نقشی اساسی در ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف سازمان ایفا می‌کنند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان در ادامه به تشریح اقدامات و دستاوردهای اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان در سال جاری پرداخت و گفت: با تلاش و همدلی کارکنان، در سال جاری شاهد افزایش رضایت‌مندی مخاطبان و ارتقای شاخص‌های عملکردی سازمان بوده‌ایم.

وی فعالیت در حوزه حقوقی را بسیار حساس و تخصصی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش و اقدامات حرفه‌ای و تخصصی همکاران، اقدامات بسیار موثر و اساسی در سطح استان انجام شده و پرونده‌های بزرگ و پرتعدادی در مراجع قضایی به نفع سازمان مختومه اعلام شده است.

حاجی کاظمی همچنین به حساسیت کار همکاران حراست اشاره کرد و گفت: ماموریت حراست، حراست از شان سازمان و همکاران است و کارشان بسیار حساس است.

وی از تلاش‌های کارکنان حراست در ایجاد فضایی امن و آرام برای کارکنان و مراجعان تقدیر و تشکر و به اهمیت تعامل و همکاری حراست با سایر بخش‌های سازمان تاکید کرد.

حاجی کاظمی از تلاش‌های کارکنان حوزه فناوری اطلاعات در ارتقای سامانه های نرم افزاری و سخت افزاری سازمان تقدیر و تشکر و بر اهمیت امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی مراجعین تاکید کرد.

در ادامه این مراسم روسای ادارات مربوطه ضمن تشکر از توجه و مدیریت مدبرانه مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان، در فضایی صمیمانه نقطه نظرات خود را ارائه کردند و در پایان این مراسم از خدمات کارکنان حوزه‌های ذکر شده با اهدای گل تجلیل شد.

کد خبر: 68654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =