تجلیل از خانواده های دارای ۵ فرزند در تامین اجتماعی استان قم

خانواده‌های دارای ۵ فرزند در تامین اجتماعی قم طی مراسمی با حضور مدیرکل استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، مدیرکل تامین اجتماعی استان در مراسم تجلیل از این خانواده‌ها گفت: کاهش جمعیت و پیر شدن جمعیت در آینده یکی از دغدغه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب است و لازم است در این زمینه برای خانواده‌ها فرهنگ سازی شود.

محمد عاشوری بیان کرد: برخی خانواده‌ها از تامین رزق و روزی فرزندان خود نگران هستند که این افراد لازم است روحیه توکل را در خود تقویت کنند زیرا خداوند متعال در قرآن کریم نسبت به تامین روزی افراد وعده داده است.

وی اظهار امیدواری کرد: خانواده‌ها بویژه زوج‌های جوان با فرزندآوری و تربیت درست و صحیح فرزندان خود، مسئولانی خدمتگزار به اسلام و انقلاب و مردم تربیت کنند تا این افراد هرکدام سربازانی برای امام زمان (عج) باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم بر لزوم افزایش جمعیت شیعیان تاکید کرد و گفت: حضرت محمد(ص) در احادیث معتبر به این نکته اشاره و تاکید داشته‌اند و خانواده‌های پرجمعیت را مایه مباهات دانسته‌اند.

در این مراسم با اهدای هدایایی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی قم از خانواده های دارای پنج فرزند تجلیل شد.

مجید ولیخانی، رییس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد اداره کل و احسان فتح اللهی، مسئول واحد اجراییات شعبه چهار تامین اجتماعی قم در این مراسم به عنوان خانواده دارای پنج فرزند معرفی و تجلیل شدند.

کد خبر: 68687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =