برگزاری نشست تعاملی رئیس تامین‌اجتماعی شعبه جوانرود با رئیس بنیاد شهید

با هدف توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، رئیس شعبه تامین‌اجتماعی جوانرود به همراه مسئول اجرائیات شعبه با رئیس بنیاد شهید شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین‌اجتماعی شعبه جوانرود، رئیس تامین‌اجتماعی جوانرود در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از ایوب زارعی، رئیس بنیاد شهید از تعامل طرفین در زمینه‌های مختلف بویژه بدهی‌های حاصل از بازنشستگی‌های پیش از موعد تقدیر کرد.

سلیم نادری تبار با اشاره به لزوم تعامل با شرکای اجتماعی گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان تامین‌اجتماعی ایجاد عدالت اجتماعی است که این امر بدون مشارکت اجتماعی شرکا میسر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان مستلزم وصول مطالبات از کارگاه‌های مدیون است افزود: پرسنل بنیاد شهید و پیمانکاری‌های طرف قرارداد و بازنشستگان مرتبط با آن در حال دریافت خدمات مستمر از تأمین اجتماعی بوده و تاکنون هیچگونه وقفه‌ای در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان ومستمری‌بگیران صورت نگرفته لذا این سازمان نیز از این نهاد خواهان پرداخت بدهی‌های معوق است.

در پایان زارعی، نیز ضمن ابراز خرسندی از تعاملات خوب صورت گرفته از جانب شعبه پاوه بر همکاری و تعامل بیش از پیش تاکید کرد.

کد خبر: 68806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =