دیدار رئیس تامین‌اجتماعی شعبه سنقر و کلیایی با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی

جلسه‌ رئیس و مسئول بازرسی تامین‌اجتماعی شعبه سنقر و کلیایی با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهان در محل دفتر رئیس شعبه برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین‌اجتماعی شعبه سنقر و کلیایی، رئیس تامین‌اجتماعی شعبه سنقر و کلیایی در ابتدا به بیان تعاملات خوب صورت گرفته فی مابین پرداخت و گفت: داشتن شرکای اجتماعی و مخاطبان آگاه‌تر منبع ارزشمندی از ورودی‌ها برای سیستم‌های تامین‌اجتماعی خواهد بود.

مهدی محبی در ادامه گفت: بررسی درخواست‌های ادعای اشتغال در هیات‌های اداره مذکور بسیار حائز اهمیت است زیرا باید به گونه‌ای تصمیم گیری شود تا حق مراجعان تضییع نشود و آرای صادره منجر به ایجاد سابقه من غیر حق جهت افراد نشود.

وی بیان کرد: توجه و استفاده از نظر نماینده سازمان در جلسات هنگام صدور آرا در اداره مذکور بسیار مهم بوده و در صدور آراء درست تاثیر گذار خواهد بود.

محبی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از حسن نیت و تعامل خوب آن اداره با نماینده سازمان در جلسات خواهان ادامه تعاملات خوب دو طرف شد.

در پایان، برخی موضوعات نیز به صورت موردی تحت بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و نیز هر دو طرف ضمن مثبت دانستن جلسه به برگزاری جلسات بیشتر فی ما بین تاکید کردند.

کد خبر: 68810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =