دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری با معاون فرماندار شهرکرد

مدیر درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری با معاون فرماندار شهرکرد دیدار و درباره اقدامات این مدیریت در زمینه فرزندآوری گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مصطفی فلاحی در دیدار با معاون اجتماعی فرماندار شهرکرد از اقدامات این مدیریت درباره جمعیت و زوج‌های نابارور گفت: برای ۴۶۵ زوج نابارور در این مدیریت تشکیل پرونده شده است.

وی افزود: به منظور فرزندآوری و عمل به قانون جوانی جمعیت در کشور بسته‌های خدماتی درمانی به منظور کاهش هزینه از جیب بیمار برای این زوج‌ها در نظر گرفته شده است از جمله در زمینه پرداخت هزینه‌های این افراد تا ۹۰ درصد تعرفه دولتی و تا ۷۰ درصد تعرفه بخش خصوصی به این عزیزان پرداخت می‌شود.

وی همچنین افزود: بسیاری از اقلام داروهای این بیماران با هزینه بسیار کم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه درصد ناباروری در استان ما از سایر استان‌ها بیشتر است گفت: در شش ماهه امسال هزینه‌های پرداخت شده از طرف ما به یک مرکز ناباروری در استان بیش از ۱۵ میلیارد ریال بوده است و با توجه به بازخوردهایی‌ که به ما داده می‌شود این حمایت‌ها در جهت حمایت از قانون جمعیت بسیار موثر بوده است.

کد خبر: 68851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =