۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 69039
چرایی ضرورت آموزش مالی

«آموزش‌ مالی» مهم‌ترین دوره‌ آموزشی است که هر فرد برای به‌دست‌آوردن امنیت مالی در آینده به آن نیاز دارد. شما تنها فردی هستید که می‌توانید بهترین تصمیمات مالی را برای زندگی خود بگیرید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم آموزش مالی چه تأثیری روی آینده مالی شما خواهد داشت.

جالب است که در دوران تحصیل، مهم‌ترین مهارتی را که می‌تواند شما را به موفقیت مالی برساند، آموزش نمی‌دهند. می‌توان چهار سال در دانشگاه درس خواند و هیچ‌چیزی درمورد مسائل مدیریت مالی شخصی یا سرمایه‌گذاری یاد نگرفت. دکترها و وکلا دفاتر کاری خود را راه‌اندازی می‌کنند، بدون اینکه بدانند چطور باید اظهارنامه‌ مالیاتی تکمیل کنند.

صاحبان کسب‌وکار به قوانین مالیاتی آشنایی ندارند و این موضوع می‌تواند برای آن‌ها خطرناک باشد. اگر هدف‌تان کسب مداوم ثروت و لذت بردن از امنیت مالی است، داشتن سواد مالی ضروری است. هیچ راه دیگری وجود ندارد. بهترین چیز سرمایه‌گذاری روی خودتان و آموزش مسائل مالی است.

همه می‌دانند یادگیری مسائل مالی، تصمیمی ارزشمند و مفید است، اما انجام آن چندان آسان نیست. هرچند تصمیم سختی نیست، اما خیلی‌ها نمی‌توانند تصمیم درست را بگیرند. یکی از دلایل یادگیری مسائل مالی این است که درک درستی از مشکلات و نقاط تاریک انواع سرمایه‌گذاری‌ها داشته باشیم. اگر این‌گونه نباشد، چطور می‌توان از این اطلاعات برای گرفتن تصمیمات سودآور بهره‌برداری کرد. باید بدانید که یک سرمایه‌گذاری چه موقع مناسب است و چه موقع باید دست رد به سینه آن بزنید. در غیر این صورت به‌دردسر می‌افتید.

کد خبر: 69039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =