آغاز دومین دوره مسابقات فرهنگی- ورزشی مشترک بیمه و درمان تامین‌اجتماعی خراسان رضوی

دومین دوره مسابقات فرهنگی- ورزشی مشترک بیمه و درمان تامین‌اجتماعی استان خراسان رضوی با حضور مدیران و روسای دو حوزه کلید خورد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی، مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی تامین‌اجتماعی خراسان رضوی با حضور مدیران و روسای استانی برگزار شد.

در این مراسم علی رضازاده،، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ابتدا القاء شور و نشاط در بین کارکنان و علاوه بر این، ایجاد وحدت و همدلی در بین حوزه‌های درمان، بیمه و بازنشستگان عزیز هست.

وی با بیان اینکه در عصر صنعتی و به‌دلیل عدم فعالیت فیزیکی، باید ساعاتی را برای ورزش در زندگی خود قرار دهیم افزود: در سال گذشته با تلاش همه همکاران توانستیم مسابقات را به نحوی مطلوب برگزار کنیم و امیدواریم با استفاده از تجربیات دوره اول، بتوانیم با کیفیت خیلی بیشتری دومین دوره مسابقات را برگزار کنیم و در هفته تامین اجتماعی در تیرماه سال ۱۴۰۳ اختتامیه این مسابقات را داشته باشیم.

مهدی شفیعی، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز گفت: این عصر صنعتی با افزایش تکنولوژی همه ما را از فعالیت‌های بدنی دور کرده است که باعث ایجاد بسیاری بیماری‌های جسمانی و حرکتی شده است.

وی ادامه داد: با همه توان خود تلاش خواهیم کرد تا در کنار حوزه درمان، بتوانیم مسابقات خوبی را برگزار کنیم تا هم باعث ایجاد نشاط و شادابی، هم باعث ایجاد روحیه‌ای مناسب در جهت خدمت به بیمه‌شدگان و مراجعان عزیز شود. بیمه و درمان جدا نیست همه ما در مسیر قدم میداریم واین رویداد ورزشی می‌تواند باعث افزایش دوستی و همدلی شود.

در ادامه این مراسم از همکارانی که در سال ۱۴۰۲ در مسابقات المپیادهای ورزشی سازمان تامین اجتماعی موفق به کسب مقام شده بودند نیز تقدیر به‌عمل آمد .

همچنین طبق آیین نامه، نماد این مسابقات که در سال گذشته به تیم‌های برتر اهدا شده بود، به کمیته برگزاری مسابقات تحویل شد تا تیم‌های شرکت کننده، در دوره جدید برای دریافت آن رقابت کنند.

این مسابقات بصورت مشترک بین همکاران شاغل در حوزه درمان، بیمه‌ای و همچنین بازنشستگان همکار سازمان تامین اجتماعی در استان از اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و طبق برنامه‌ریزی انجام شده مراسم اختتامیه آن همزمان با هفته تامین اجتماعی در تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر: 69124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =