آماده باش نوروزی مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان

مراکز بیمارستانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان به صورت ۲۴ساعته آماده ارائه خدمات به بیماران و مسافران نوروزی است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، امیر عباس جراحی علمداری، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال شهروندان به ویژه بیمه‌شدگان، طرح آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی از۲۴ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۸ فروردین۱۴۰۲ با تشکیل ستاد نوروزی به اجرا در می‌آید.

جراحی علمداری با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام حسین (ع)زنجان و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر، بطور ۲۴ساعته به ارائه خدمت خواهند پرداخت افزود: متناسب با ظرفیت‌های مراکز درمانی ساز و کارهای ارائه خدمت به عموم شهروندان و بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش‌بینی‌های لازم در مراکز درمانی انجام خواهد شد و روسای بیمارستان‌ها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد و درباره رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام خواهند کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب پلاکاردهای ویژه و در مبادی ورودی شهرهای زنجان و ابهر به مردم درباره ارائه خدمات درمانی مدنظر با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در مراکز درمانی به نحوی برنامه‌ریزی شده است که از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.

شماره تلفن پاسخگوی دفتر پرستاری بیمارستان امام حسین ۳۳۰۱۱۲۳۱

شماره تلفن پاسخگوی دفتر پرستاری بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر ۳۵۲۷۹۲۴۷

کد خبر: 69127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =