آماده باش بیمارستان خلیج فارس بندرعباس در ایام نوروز ۱۴۰۳

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی هرمزگان از تشکیل ستاد نوروزی درمان و آماده‌باش بیمارستان‌ خلیج فارس بندرعباس در ایام نوروز ۱۴۰۳ برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، غلامعباس مومنی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به بیمه‌شدگان و کادر زحمتکش و خدوم بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و قدردانی از تلاش و خدمات کادر درمان؛ هدف از تشکیل این ستاد را اطمینان از ادامه و استمرار ارائه خدمات تشخیصی، درمانی موردنیاز بیمه‌شدگان در مراکز درمانی مدیریت درمان استان دانست و گفت: طرح آماده‌باش نوروزی واحدهای درمانی تأمین اجتماعی در استان از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و به‌منظور اجرای هرچه بهتر طرح آماده‌باش نوروزی جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر در بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس با هماهنگی دانشگاه‌ علوم پزشکی استان فعالیت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز ممکن است برخی افراد در طول مسافرت به خدمات درمانی نیاز پیدا کنند، ادامه داد: برای خدمت‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده وآمادگی کامل به‌وجود آمده است و مدیران بیمارستان خلیج فارس ملزم شده‌اند برای اطمینان از آمادگی و حضور نیروهای تخصصی و کادر درمانی، عدم وجود نقص و خرابی تجهیزات و دستگاه‌ها، امکان ارائه خدمات تشخیصی، آزمایشگاهی، تصویربرداری، دندانپزشکی و دارویی؛ برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی هرمزگان افزود: مقرر شده است بیمارستان خلیج فارس برای بحران‌ها، فوریت‌ها و بلایای محتمل در ایام نوروز آمادگی کامل داشته باشند و کمیته مدیریت بحران در این ایام فعال باشد. همچنین با توجه به هم‌زمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، ملاحظات لازم برای مدیریت مراجعان به بخش‌ اورژانس به‌ویژه در شیفت‌های عصر و شب نیز صورت گرفته است.

مومنی همچنین گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در طول زمان اجرای طرح آماده‌باش نوروزی به‌صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران در واحدهای مشمول طرح به ویژه اورژانس را با رویکرد حفظ ایمنی بیماران، تحت نظارت کامل خواهیم داشت و درباره رفع مشکلات احتمالی، سریعا اقدام لازم انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم برای حضور به‌موقع و منظم پزشکان کشیک متناسب با امکانات موجود، بیان کرد: مدیران بیمارستان‌ خلیج فارس بندرعباس ضمن برنامه‌ریزی برای تأمین و در دسترس بودن داروها و تجهیزات مصرفی موردنیاز و نیز هماهنگی با سازمان انتقال خون برای تأمین ذخایر کافی خون، از تمامی ظرفیت موجود برای خدمات‌رسانی به بیماران در این ایام استفاده خواهند کرد.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی هرمزگان افزود: پذیرش بیماران در ایام غیرتعطیل نوروزی طبق روال جاری ادامه خواهد داشت و امیدواریم با فعالیت مطلوب مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در استان هرمزگان شاهد رضایتمندی بیمه‌شدگان باشیم و امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی مورد نیاز در این ایام فراهم شود.

کد خبر: 69146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =