برگزاری میز خدمت کالابرگ الکترونیکی در مصلی کرج

در آخرین نماز عبادی سیاسی جمعه کرج در سال جاری، میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با موضوع کالا برگ الکترونیکی با حضور مدیرکل، معاونان و کارشناسان تخصصی حوزه رفاه برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در حاشیه میز خدمت گفت: یکی از مباحث پرسوال و پرتکرار این روزهای پایانی سال، بحث کالابرگ الکترونیکی و یارانه فجرانه است که همکاران من به منظور ارائه خدمات بهتر و پاسخگویی به سوالات و مسائل مردم در این باره، با حضور در نمازهای عبادی سیاسی جمعه، میز خدمت با همین هدف را برپا کردند.

دارایی افزود: مردم باید در جریان این امر قرار بگیرند که طرح یارانه فجرانه ارتباطی به یارانه عادی نداشته و این طرح اختیاری است و در ازای خرید ۷۵۰ هزار تومان کالای خانوار ۱۱ قلمی تعیین شده در این طرح، دولت ۲۲۰ هزار تومان از این مبلغ را تقبل و پرداخت می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه بیان کرد: فروشگاه‌های متصل به این طرح نیز موظف هستند با پاسخگویی درست به مردم نسبت به عرضه ۱۱ قلم کالای تعیین شده در این طرح به متقاضیان اقدام کنند. استفاده از سایر کالاهای خارج از این طرح مجاز نبوده و به محض مشاهده با متخلفان برخوردهای لازم صورت می‌پذیرد.

وی در پایان گفت: از مردم عزیز دعوت می‌کنم در صورت مشاهده تخلف توسط فروشگاه‌های مجری این طرح با شماره ۰۲۶۳۲۱۲۸۰۰۰ داخلی ۳۵۱ تماس حاصل بگیرند.

کد خبر: 69186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =