حضور سازمان تأمین‌اجتماعی در سالن ۲۷ نمایشگاه الکامپ

مجموعه‌های درمان، بیمه،گردشگری و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی ھمزمان با گشایش نمایشگاه الکامپ از صبح امروز چهارم تیرماه ۱۴۰۲، در سالن 27 پذیرا و پاسخگوی علاقه‌مندان به کسب اطلاعات از خدمات الکترونیکی بزرگترین سازمان بزرگ بیمه‌ای کشور هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مجموعه سازمان تأمین اجتماعی در نظر دارد در ایام چهار روزه نمایشگاه الکامپ که از امروز ۴ تیرماه آغاز شد، ضمن تعامل مستقیم با بازدیدکنندگان و راھنمایی چگونگی بھره‌مندی از خدمات الکترونیک این سازمان، به منظور تسهیل در معرفی دستاوردھا و خدمات خود، محتواھای تولیدی در قالب بروشور و راھنماھای ارتباطی را به بازدیدکنندگان عرضه کند.

علاقه‌مندان به مباحث خدمات الکترونیکی بیمه‌ای و درمانی و بیمه‌شدگان مشتاق کسب اطلاعات در زمینه مباحث تأمین‌اجتماعی و سرمایه‌گذاری‌ صندوق‌های بیمه‌ای می‌توانند با مراجعه به سالن شماره ۲۷، از مشاوره‌ھا و توضیحات کارشناسان متخصص امور بیمه‌ای و درمانی، فناوری اطلاعات، شستا، تاپیکو، انرژی، صنایع عمومی، تیپیکو، میلاد سلامت، اتاق هوشمند بیمارستان، صدرتامین، سیمان و کشتیرانی بھره‌مند شوند.

غرفه مجموعه سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاه بین المللی تهران تا هفتم تیرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرا و پاسخگوی بازدیدکنندگان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت ملی و بین‌المللی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران امروز( ۴ تیرماه) آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه دارد.

حضور سازمان تأمین‌اجتماعی در سالن ۲۷ نمایشگاه الکامپ

کد خبر: 61508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =