پاسخگویی مستمر غرفه خدمات بیمه‌ای به پرسش‌های بازیدکنندگان

یک کارشناس متخصص اداره کل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ گفت: در هر ساعت از حضور در نمایشگاه، پیشخوان‌های پاسخگو در غرفه معرفی خدمات بیمه‌ای میزبان و پاسخگوی پرسش‌های بیمه‌ای ۲۰ بازدیدکننده هستند.

حمید محمدیان امروز (پنجم تیرماه ۱۴۰۲) در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در نمایشگاه الکامپ گفت: غرفه معرفی خدمات بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی با هدف معرفی خدمات متنوع و متعدد سازمان در این نمایشگاه حضور دارد و با توجه به اینکه الکامپ بستری برای معرفی خدمات و فناوری‌های دیجیتال است به همین دلیل فرصت مناسبی در راستای اطلاع رسانی گسترده‌تر خدمات برخط سازمان به شمار می‌آید.

وی میانگین بازدیدکننده روزانه هر ساعت از غرفه بیمه‌ای را بیش از ۲۰ نفر خواند و افزود: به طور میانگین به هر پیشخوان مستقر در غرفه خدمات بیمه‌ای نزدیک ۲۰ نفر مراجعه کرده و پرسش‌های خود را مطرح می‌کنند. بیشتر پرسش بازدیدکنندگان درباره شرایط بازنشستگی است که بررسی کنند با توجه به شرایط شغلی خود، به چه شکل و چگونه بازنشسته و از حق مستمری برخوردار می‌شوند.

محمدیان گفت: یکی از دغدغه‌های مخاطبان درباره تغییرات محتمل در قانون بازنشستگی مندرج در پیش‌نویس برنامه هفتم توسعه است. اینکه اگر این قانون تصویب شود در نهایت قرار است چه تغییری در سن و سابقه بازنشستگی، نحوه محاسبه میانگین دستمزد قبل از بازنشستگی است.

این کارشناس متخصص امور مستمری سازمان تأمین اجتماعی گفت: باتوجه به اینکه تأمین اجتماعی بزرگترین سازمان خدمتگزار بیمه‌ای کشور است بنابراین هر فرصتی که امکان ارتباط رو در روی این سازمان را با مردم هموار کند مغتنم است.

وی افزود: از آنجایی که الکامپ یکی ابزارهای نمایشگاهی قدرتمند معرفی فناوری های دیجیتال در سطح کشور است تأمین اجتماعی با حضور در آن تلاش دارد که به عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در عرصه ارائه خدمات الکترونیک ضمن معرفی و بازنمایی گسترده خدمات آنلاین خود، زمینه ارتباط نزدیک‌تر بیمه شدگان و مردم را با مدیریت‌های ستادی بالا دستی فراهم کند.

غرفه معرفی خدمات بیمه سازمان تأمین اجتماعی در سالن ۲۷ بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از تاریخ سوم تا هفتم تیرماه ۱۴۰۲ پاسخگوی پرسش‌های بیمه‌ای بازدیدکنندگان است.

کد خبر: 61568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =