فرتاک و توسعه منابع انسانی

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می‌کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آنها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. ما اینجا در آتیه‌آنلاین هر هفته سه‌شنبه‌ها یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی را به شما معرفی می‌کنیم.

توسعه منابع انسانی دانشی امروزی است که به فراگیری و آموزش نیاز دارد. بررسی منابع نظری و تجربیات مختلف در دنیا محوری مهم و اساسی در زمینه توسعه منابع انسانی است. "فرتاک" یکی از پادکست‌های موفق در زمینه توسعه منابع انسانی است.

در این پادکست شما می‌توانید به‌طور تخصصی با مبحث منابع انسانی و الگوهای توسعه آن آشنا شوید. امروزه منابع انسانی و رشد و توسعه آن یکی از اهداف مهم کسب‌وکارها و سازمان‌هاست. این پادکست در حوزه آموزش منابع انسانی نیز بخش‌های مختلفی را تدارک دیده است. عناوین بعضی از اپیزودهای این پادکست شامل یادگیری فعال، الگوی مشارکت و کسب‌وکار، تیرهای بی‌هدف، فریب در نیازسنجی، مقصد نامعلوم و... است. اگر به دنبال منبع باارزشی در زمینه توسعه منابع انسانی هستید شنیدن فرتاک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پادکست فرتاک را از لینک‌های زیر بشنوید:

ساوندکلود ناملیک یوتیوب شنوتو

کد خبر: 64028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =