رادیو نور شو؛ رشد و پیشرفت با سرعت نور

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می¬کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست¬های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش¬دادن به آن¬ها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه¬ها بسیار مفید است. از این هفته سه‌شنبه‌ها یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی را به شما معرفی می‌کنیم.

از اسم "نور شو" هم پیداست که قصد دارد چراغی برای راه شما باشد و در انتخاب مسیر درست به شما کمک کند. این پادکست شامل راهکارها و روش‌های عملی ساده‌ای است که انجام آنها شما را به سمت رشد و توسعه فردی، رشد شغلی و تغییر سبک زندگی هدایت می‌کند. دوری از ترس‌ها و اینکه چگونه نور درون خود را روشن کنید را نور شو به شما آموزش می‌دهد.

سازندگان این پادکست معتقدند که شنوندگان پادکست‌های رادیو نور شو، همانند نور می‌درخشند و جهانی را روشن می‌کنند و می‌توانند با سرعت نور رشد و پیشرفت را تجربه کنند. رادیو نور شو بخشی از یک مجموعه بزرگ‌تر به نام «طرح نور» است که به بیان تجربه‌ها و بازگویی مشاوره‌های این مرکز می‌پردازد.

میخواهید رادیو نور شو را بشنوید؟ از این لینکها استفاده کنید:

شنوتو ، انکور و کَست باکس

کد خبر: 62141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =