رادیو کارنکن و رضایت شغلی

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می‌کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آن‌ها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. به همین خاطر هر سه‌شنبه‌ یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی را به شما معرفی می‌کنیم.

رضایت شغلی یکی از موضوعاتی است که هر آدم شاغلی در زندگی خود با آن درگیر است. رضایت‌نداشتن از کار موجب فرسودگی جسم و روح آدم می‌شود. کار روح آدمی را جلا می‌دهد و اگر غیر از این باشد مایه عذاب و خستگی مداوم است. هر فرد شاغلی ساعات زیادی از زندگی خود را در محل کارش می‌گذراند و آنجا به نوعی خانه دیگر اوست.

این پادکست عنوان جذابی دارد؛ «کارنکن» و کار نکردن به نوعی برای همه دلخواه و دوست‌داشتنی است. اما درواقع به معنی کار کردن و لذت بردن است طوری که گویی کار نکرده‌ای و خسته نشده‌ای. افراد کمی در زندگی شغلی خود می‌توانند در چنین جایگاهی قرار گیرند. کارنکن به شما می‌گوید که چنین چیزی چگونه ممکن است. در معرفی پادکست گفته شده که کارنکن داستان آدم‌هایی است که با شغل‌شان زندگی می‌کنند. آدم‌هایی که وقتی سر کارشان هستند، لازم نیست مدام به ساعت نگاه کنند که کی کار تمام می‌شود.

سازنده این پادکست امین آرامش است و در هر اپیزود، با یکی از افراد موفق در حوزه خودش مصاحبه می‌کند و میهمان درباره روند موفقت شغلی خود توضیحاتی می‌دهد. کارنکن از پادکست‌های جذاب و شنیدنی حوزه توسعه فردی است. شنیدن داستان آدم‌ها و اینکه چگونه از شغل خود لذت می‌برند، کارنکن را موفق و قابل پیگیری کرده است. اگر از کار خود و محیط کار و مسیر شغلی خود خسته‌اید یا نیاز به اطلاعات جدیدتر و بیشتر دارید، پادکست کارنکن را بشنوید و لذت ببرید.

لینک‌های دسترسی به پادکست کارنکن:

گوگل پادکست اپل پادکست کست باکس پادبین

کد خبر: 62837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =