دروازه روشن خودشناسی

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می‌کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آن‌ها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. به همین منظور سه‌شنبه‌ها یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی را به شما معرفی می‌کنیم.

یکی از پادکست‌های محبوب و مفید در زمینه توسعه فردی «خویشتن نو» است. این پادکست سلامت روان، توسعه فردی، آموزش و تحلیل رفتار متقابل را محور برنامه‌های خود قرار داده است. در اپیزودهای خویشتن نو موضوعاتی همچون بازی‌ها در روابط انسانی، خارج شدن از نقش ناجی در روابط انسانی، بازدارنده‌های روانی و احساس تعلق به وطن، هدف از خودشناسی و خیلی موارد قابل‌توجه دیگر در حوزه سلامت روان توجه شما را به خود جلب می‌کند.

سازنده خویشتن نو یک روان‌درمان‌گر تحلیلی است. هانیه روزبهانی، فارغ‌التحصیل دکتری روانشناسی است و بر اساس اصول روانشناسی اپیزودهای این پادکست را تنظیم کرده است. اگر به دنیای ذهن و شناخت فردی و اجتماعی و تحلیل رفتار متقابل علاقه دارید، شنیدن خویشتن نو دریچه‌های جدیدی را به روی شما می‌گشاید.

خویشتن نو را از اینجا بشنوید:

شنوتو کست‌باکس ناملیک اپل پادکست

کد خبر: 63834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =