ارمغانی برای آشفتگی‌ها

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می‌کنیم. در زمینه سبک زندگی، توسعه فردی و روانشناسی پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آن‌ها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. هر سه‌شنبه‌ یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در این حوزه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

شاید بیشترین تلاش روانشناسی در دوران اخیر در جهت روبه‌رو کردن فرد با خود باشد. مسئله‌ای که همیشه در ارتباط با آن مشکلاتی داریم. اگر طرف مسموم یک رابطه خود ما باشیم چه؟ اگر مشکلی داریم که باعث می‌شود دیگران از ما فراری شوند چه؟ معمولاً دیگران را متهم می‌کنیم و خود را بی‌گناه می‌دانیم، اما در واقع چنین نیست. ما نیز بخشی از همان جامعه‌ای هستیم که روابط آن مشکل دارد و افراد آن با ناهنجاری‌های متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند.

پادکست‌های روانشناسی به ما کمک می‌کنند تا نکات اولیه شناخت جایگاه خود در زندگی و در چشم خود را پیدا کنیم و با استفاده از این آگاهی بتوانیم با راهکارهای ممکن و کمک گرفتن از روان‌درمانگران بر چالش‌های موجود فائق آییم. پادکست ارمغان یکی از این پادکست‌هاست که دست روی موضوعاتی می‌گذارد که مدام با آن درگیر هستیم. مسائلی همچون ادامه دادن یک رابطه پر مشکل، ترک شدن ناگهانی از سوی دوستان، پشت گوش انداختن کارهایی که باید انجام دهیم، کنترلگری، بررسی الگوها، رفتارها و اتفاقات تکراری و اینکه چرا در یک چرخه گرفتار می‌شویم و موارد دیگری که دانستن و حل کردن آن‌ها کمک بزرگی به هموار شدن مسیر زندگی و رشد ما می‌کند. پادکست ارمغان توسط چند روان‌درمانگر تحلیلی تهیه می‌شود. این پادکست گفت‌گومحور است و بعد از مطرح کردن داستان مهمان برنامه، با بحث در مورد مسئله موجود به واکاوی آن می‌پردازد. اگر در زمینه روانشناسی شخصیت و درکی عمیق‌تر از مشکلات نیاز به دانش و اطلاعات دارید ارمغان را بشنوید و از راهکارهای آن استفاده کنید.

ارمغان را از لینک‌های زیر بشنوید:

کست باکس اپل پادکست تهران پادکست

کد خبر: 65216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =