از دیجیتال مارکتینگ عقب نمانی

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می‌کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی و کسب‌وکار پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آن‌ها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. به همین خاطر هر سه‌شنبه‌ یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در این زمینه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

وارد شدن اینترنت و دیجیتال مارکتینگ به دنیای کسب‌وکارها عرصه جدیدی را ایجاد کرده که برای موفقیت در آن باید مهارت‌های جدیدی آموخت و با مختصات این نوع جدید کسب‌وکار آشنا شد. در غیر این صورت نمی‌توان وارد رقابت با دیگران شد و از آنجایی که دنیای دیجیتال با سرعت و دقت آمیخته است، نداشتن دانش و مهارت کافی باعث می‌شود خیلی زود از دیگران عقب بمانیم و صحنه رقابت را واگذار کنیم.

دیجیتال مارکتینگ پیش‌زمینه‌های زیادی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان کسب‌وکار خود را به دیگران معرفی کرد و برای بازاریابی و فروش محصول تلاش کرد. با ورود به عرصه دیجیتال خیلی زود متوجه می‌شویم که باید آموزه‌های سنتی را دور بریزیم و شروع به ساخت ذهنیت و فضای جدیدی کنیم.

کسب‌وکار آنلاین با نوع سنتی آن متفاوت است و در این میدان عملکرد صاحب کسب‌وکار و دیدگاه مشتریان نیز باید تغییر کند.

یکی از پادکست‌هایی که در زمینه کسب‌وکار آنلاین و دیجیتال مارکتینگ آموزش و دانش مفیدی به مخاطب ارائه می‌دهد، «فوربو» است. فوربو یک پادکست فارسی درباره دیجیتال مارکتینگ است که به‌صورت هفتگی توسط رضا توکلی ضبط و پخش می‌شود.

هر قسمت یکی از موضوعات مربوط به استراتژی‌های بازاریابی، مدیریت کسب‌وکار اینترنتی، سئو و بهینه‌سازی موتور جستجو، شبکه‌های اجتماعی و... را مورد بررسی قرار می‌دهد. در کنار مهارت‌های تخصصی، قسمت‌هایی هم با موضوع رشد فردی و مهارت‌های نرم در پادکست منتشر می‌شود.

پیش‌نیاز کسب‌وکار آنلاین، کار با هوش مصنوعی، سوشال سیگنال و تأثیر شبکه‌های اجتماعی در سئو خارج ار صفحه، پنج اشتباه اساسی و مهم لینک‌سازی، چطور محتوای متنی بنویسیم؟ تولید محتوای ویدئویی و... چند اپیزود از 72 اپیزود پادکست فوربو هستند.

اگر کسب‌وکار آنلاین دارید یا تصمیم دارید برای شروع آن برنامه‌ریزی کنید، فوربو را گوش کنید تا از این مجموعه کامل و جامع ایده‌ و آموزش مفید دریافت کنید.

فوربو در لینک‌های زیر قابل‌دسترس است:

ناملیک تهران پادکست تهران پادکست فوربو اپل پادکست شنوتو

کد خبر: 65830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =