روان‌درمانگرت را انتخاب کن

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می‌کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی و کسب‌وکار پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آن‌ها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. به همین خاطر هر سه‌شنبه‌ یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در این زمینه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

بعد از مطالعه در زمینه روانشناسی و دریافت شناختی نسبی نسبت به وضعیت روان و ذهن، اگر حس کنیم مشکلی وجود دارد، نیاز به یک یاری‌گر داریم. پیدا کردن یک روان‌درمانگر که بتواند راهنمایی درستی به ما بدهد کار ساده‌ای نیست و نیاز به مطالعه دارد. دارکست پادکستی در حوزه روانشناسی شخصیت است. این مجموعه برای افرادی که به دنبال روان‌درمانگر مناسب خود می‌گردند نکات مفیدی را ارائه می‌کند.

دارکست ما را به دنیای روان‌شناسی و روان‌کاوی می‌برد و با نظریه‌های مختلف و افراد سرشناس این رشته آشنا می‌کند. در این پادکست، انواع روش‌های درمانی و انواع درمانگرها را می‌شناسیم.

سازنده این پادکست دریا فرشاد، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته روانشناسی است. او طبق یافته‌های خود مطالب مفیدی را برای کسانی که تمایل دارند با روانشناسی و روان‌درمانگران خوب آشنا شوند، تهیه کرده است.

اگر پادکست‌های قبلی حوزه سلامت روان را شنیده‌اید، اکنون می‌توانید با شنیدن دارکست انتخاب کنید که کدام مسیر درمانی را در پیش بگیرید. پر قو، خرخر مرگ، آخرین کیمیاگر، دشمن مرگ، پاپ جوان، درون برون، تمامیت، بانویی از دریا و فیله‌مون از جمله اپیزودهایی هستند که دارکست در دسترس شما قرار می‌دهد.

دارکست را از لینک‌های زیر بشنوید:

شنوتو پادبین اپل پادکست

کد خبر: 66573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =