۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 66844
نوای موسیقی در شهر

شنیدن موسیقی برای کسانی که به آن علاقه دارند، یکی از ملزومات زندگی و بخشی جدانشدنی از روزمرگی‌های آن‌هاست. موسیقی روح آدمی را جلا می‌دهد و برای ارتباط برقرار کردن با جنبه‌های دیگر زندگی و دور شدن از روند مادی و عینی عنصری تأثیرگذار است. گاهی می‌توان شنیدن موسیقی در تنهایی و لابلای کارهای روزانه و داخل ماشین را کنار گذاشت و در فضای زنده از شنیدن و درک و لمس آن لذت برد. کنسرت بهترین گزینه در چنین مواقعی است. کنسرت‌هایی که این آخر هفته اجرا می‌شوند را باهم بررسی می‌کنیم.

آوای بیهق

گروه موسیقی آوای بیهق هفتم، هشتم و نهم دی‌ماه کنسرتی را در شهر سبزوار برگزار می‌کنند. نوازندگان این گروه عبارت‌اند از: سنتور، آهنگساز و سرپرست گروه: حسن بروغنی تار، سه‌تار: حسن صادقی کمانچه: علی غفاری بم‌تار: علیرضا رباط‌جزی تنبک، بندیر: امیرحسین ایزدی دف، دایره: علی صادقی‌شاد ویولن آلتو: جعفر بروغنی خواننده: محمد اسماعیل‌زاده و هم‌آوایان: فرشته حسینی، سروش دانش، ثمانه کلاته، آذین شیعیان. ساعت برگزاری این کنسرت 18:00 و 20:00 است.

کنسرت سامان جلیلی

کنسرت این خواننده پاپ ایرانی یازدهم دی ماه در دو سانس 19:00 و 22:00 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. سامان جلیلی متولد سال 1370 در استان مازندران است. او اولین آلبوم رسمی خود را در سال 1393 با نام پرتگاه منتشر کرد. پس از آن آلبوم چه حال خوبیه را روانه بازار کرد. تک‌آهنگ‌های این خواننده شامل ترک‌هایی چون یواشکی، قدم بزن، ترس، پناه، دست‌خط، حیف، بازنده و... است. برای خرید بلیت این کنسرت می‌توانید به سایت‌های معتبر فروش بلیت از جمله ایران کنسرت و تیوال مراجعه کنید.

امین بانی و محمدرضا علیمردانی

این دو خواننده پاپ نهم دی‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد کنسرتی را به اتفاق هم برگزار می‌کنند. بهای بلیت این کنشرت از 150 هزار تومان تا 700 هزار تومان است. امین بانی آهنگساز است و در سبک پاپ به خوانندگی می‌پردازد. او متولد سال 1362 در اصفهان است. اولین آهنگ او در سال 1394 به نام پاییز منتشر شد. او بیشتر به تولید تک‌آهنگ مشغول بوده و آلبوم ارائه نداده است. قطعه چه کردی در سریال شهرزاد به شهرت خوبی رسید. همچنین بانی تیتراژ سریال از سرنوشت را در کارنامه خود دارد.

محمدرضا علیمردانی صداپیشه، بازیگر، خواننده، مجری، استندآپ کمدین و دوبلور اهل ایران است. فعالیت خوانندگی او شامل تیتراژ برنامه‌هایی چون انقلاب زیبا، جهل مرکب، نهنگ عنبر2، ساخت ایران2 و دینامیت است. علیمردانی صدای گرمی دارد و در سال‌های اخیر علاوه بر فعالیت‌های دیگرش در عرصه خوانندگی نیز نقش پررنگی ایفا کرده است.

اشوان

این خواننده پرطرفدار در میان نسل جوان هفتم دی ماه در سالن همایش‌های برج میلاد کنسرتی را اجرا خواهد کرد. ساعت اجرای این کنسرت 18:50 و 21:50 است. اشوان خواننده پای ایرانی است که در ابتدا با تک ترک های خود به شهرت رسید. آهنگ‌هایی که اجرا کرد همچون تنها شدم، بهت مریضم، شمع‌ها رو روشن کن و طرفداران زیادی پیدا کرده است. اشوان تلاش برای ارائه شعر و ملودی عامه‌پسند مطابق با سلیقه خودش در سبک غربی را نقطه قوت خود در موفقیت در این عرصه می‌داند. این خواننده نیز با ساختن تک‌آهنگ کار خود را پیش می‌برد و به تولید آلبوم نمی‌پردازد.

مهدی احمدوند

کنسرت‌های مهدی احمدوند جزو پرشورترین و پرطرفدارترین کنسرت‌های پاپ حال حاضر است. هفتم دی ماه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای طرفداران این خواننده است. آلبوم‌های ساعت هفت، خونه غرور، نقطه ضعف و موج منفی از آثار پرفروش او هستند. احمدوند بیش از 60 تک‌آهنگ منتشر کرده و تاکنون با خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی زیادی همکاری کرده است. او همچنین در کسوت آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ نیز فعالیت می‌کند.

بهنام بانی

کنسرت این خواننده پاپ یکشنبه ۱۰ دی‌ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۴۵ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می شود. علاقه‌مندان به صدای این خواننده محبوب می‌توانند با مراجعه به پلتفرم‌های مرتبط، بلیت تهیه کنند. بهنام بانی فعالیت موسیقایی خود را از سال 92 آغاز کرد. او دلیل گرایش خود را به موسیقی پدرش می‌داند که نوازنده آکاردئون بوده است. آهنگ‌هایی همچون یارا، زخم کاری، بارون، خوش‌حالم، رفتی، دوتا دل عاشق، قرص قمر، این عشقه و تویی انتخابم از کارهای مشهور و پرطرفدار اوست.

خاک وطن

گروه ارکستر داتا یا خاک وطن دهم دی ماه در تالار وحدت به اجرای موسیقی ملی می‌پردازند. این اجرا ساعت 21:30 است. ارکستر «داتا» که در ابتدای دهه ۹۰ توسط امیرحسین طریقت تشکیل شده، تاکنون بیش از ۱۰ کنسرت را روی صحنه برده است. ضمن اینکه پرداختن به موسیقی اقصی نقاط ایران از جمله ویژگی‌های این ارکستر است. رهبر این گروه موسیقی محود نصرتی و کنسرت مایستر آن مهدیه رضازاده است.

کد خبر: 66844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =