رادیو شلمرود، سفر به اعماق مفاهیم

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می¬کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آنها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه¬ها بسیار مفید است. هر سه‌شنبه‌ها یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی را به شما معرفی می‌کنیم.

در هزارتوهای توسعه فردی به نقطه‌ای می‌رسیم که نیاز به شناخت درست‌تر و عمیق‌تر مفاهیم را حس می‌کنیم. چیزهایی که به‌طور مداوم با آن‌ها سروکار داریم و در زندگی ما نقش فعالی ایفا می‌کنند، هرچند در ظاهر این‌گونه به نظر نرسند. مفاهیمی که شاید در اثر استفاده زیاد و حل شدن در روزمرگی‌ها، گوشه‌های تیز آن ساییده شده و دیگر آن‌گونه که باید حساسیت ما را برنمی‌انگیزند.

بنابراین لازم است یک جایی توقف کنیم و این مسائل را دوباره تحلیل کنیم و برای به‌کارگیری بهتر و مؤثرتر آن‌ها تلاش کنیم. رادیو شلمرود ایستگاهی مناسب برای بررسی مسائلی از این دست است. شلمرود رادیوی جوانی است با تیمی جوان که دغدغه‌های نسل امروز را واکاوی می‌کند. آن‌ها در هر اپیزود با یک فرد مطلع در زمینه موضوع مورد بحث گپ‌وگفتی صمیمانه و تخصصی دارند. تاکنون چند قسمت از این پادکست منتشر شده که شامل اپیزودهایی چون ایستگاه صفر، رنج دیسیپلین، عشق و رنج‌ها، غُر؛ تعارض صورتی، رنج و معنای زندگی، روایت درهای بسته، آخرین شَمَن؛ هوش مصنوعی و غُر؛ مرض فداکاری است. شلمرود هر چهارشنبه یک اپیزود جدید منتشر می‌کند. در متن معرفی این پادکست آمده است: «رادیو شلمرود از راه رسید. با گفت‌وگوهای شنیدنی درباره‌ هر چیزی که فکرش رو بکنید: از فلسفه و هوش مصنوعی تا هنر و سینما و حرفای درِگوشی! شما قراره انتخاب کنید چی دوست دارید بشنوید؛ از صحبت‌های خودمونی و صمیمی تا بحث‌های علمی.»

شلمرود را از لینک‌های زیر بشنوید:

گوگل پادکست اسپاتیفای کست باکس

کد خبر: 66974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =