پاپیروس و دنیای جذاب کسب‌وکار

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می‌کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش دادن به آنها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. هر هفته سه‌شنبه‌ها یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی را به شما معرفی می‌کنیم.

کسب‌وکارهای نوظهور امروز نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کنند. مشاغل سنتی کم‌کم از پوسته قدیمی خود بیرون می‌آیند و خود را با سازوکارهای جدید تطبیق می‌دهند. در این میان کسانی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار جدید با شرایط روز هستند، نیاز به اطلاعات درست در این زمینه دارند. «پاپیروس» پادکستی است با مجموعه‌ای از خلاصه کتاب‌هایی در مورد دنیای کسب‌وکارهای جدید.

برای سر درآوردن از چند و چون یک استارت‌آپ جدید و چگونگی ایجاد آن می‌توانید از مطالب مفید این پادکست بهره بگیرید. شنیدن خلاصه کتاب‌های مهم حوزه کسب‌وکار چشم‌انداز خوبی برای آغاز و ادامه کار به شما می‌دهد. ویژگی این پادکست در این است که برای افراد غیرمتخصص که با اصطلاحات تخصصی اقتصادی و بازاریابی آشنا نیستند، به شکلی ساده و روان توضیحاتی را ارائه می‌کند.

فصل اول این پادکست شامل خلاصه ده کتابِ خوب حوزه استراتژی است. فصل دوم آن خلاصه ده کتاب مفید درباره استارت‌آپ و کارآفرینی را در برمی‌گیرد. فصل سوم آن نیز در مورد رهبری کسب‌وکار است. در این فصول اپیزودهایی چون نوپای ناب، تداوم کسب‌وکار خانوادگی، از صفر به یک، سختی کارهای سخت، قلاب، سرمایه‌گذاری خطرپذیر، هفت پرسش استراتژی، ذهن استراتژیست، مهم‌ها را بسنجید و خلق مدل کسب‌وکار تولید شده که با شنیدن آن‌ها به یک ذهنیت خوب درباره کاری که مورد نظرتان است پیدا می‌کنید.

پاپیروس را از لینک‌های زیر بشنوید:

شنوتو ناملیک تهران پادکست پادبین

کد خبر: 67198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =