آشنایی با چم و خم فناوری در هوم آفیس

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می¬کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست¬های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آنها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. هر هفته سه‌شنبه‌ها یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی را به شما معرفی می‌کنیم.

فناوری و شاخه‌های متعدد آن جذابیت‌های فراوانی دارد و افراد زیادی به دنبال پی بردن به رمز و راز دنیای آن هستند. استفاده از دانش نوین و هوش مصنوعی امروز فکر همه را درگیر کرده و آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها و کاربرد آن در زندگی روزمره یکی از دل‌مشغولی‌های انسان شده است. هر روز محتواهای گوناگونی در این‌باره تولید می‌شود. انتخاب یکی از آن‌ها و بهره‌گیری از دانش متخصصان در این زمینه مهم و اثرگذار است.

پادکست «هوم‌آفیس» یکی از تولیدکنندگان محتوای تخصصی در حوزه فناوری است. جواد محمدپور سازنده این پادکست، درباره هوم آفیس نوشته: «پادکستی فارسی زبان برای اون دسته از افرادی که گیک‌های فناوری رو دوست دارند و یا می‌خوان به دنیای گیک‌ها بیان و با اون‌ها آشنا بشن. در این پادکست می‌خوایم در دنیای گیک‌ها (تکنولوژی و کسب‌وکار) باهم قدم بزنیم و دنیاشون رو تجربه کنیم.» در واقع هوم آفیس تلاش دارد تا با بررسی همه‌جانبه موضوعات فناوری، چگونگی استفاده از آن‌ها در زندگی و کسب‌وکار را به مخاطب ارائه کند. اپیزودهای شروع کنیم هرچند اتونکشیده، هوم آفیس، خلاقیتتون پایدار، بیایید پروداکتیو باشیم و باکستر شمشیر دولبه تاکنون در هوم آفیس منتشر شده‌اند.

هوم آفیس را از لینک‌های زیر بشنوید:

فیدیبو گوگل پادکست کست باکس

کد خبر: 67384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =