چگونه یک گوزن باشیم

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می‌کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آنها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. هر هفته سه‌شنبه‌ها یکی از این پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی را به شما معرفی می‌کنیم.

پادکست گوزن یکی از پادکست‌های خوب فارسی درباره روانشناسی و توسعه فردی است. در این پادکست از منظر تخصصی به مسائل حوزه رفتاری پرداخته می‌شود. گوزن نمای یک انسان ایده‌آل را برای مخاطب خود ترسیم می‌کند و در هر اپیزود راهکارهایی برای رسیدن به این شخصیت ارائه می‌دهد. این روند پازل‌گونه را سهیل اشراق، سازنده این پادکست راهی برای رسیدن به شخصیت ایده‌آل می‌داند. او درباره هدف خود از ساختن این پادکست این‌طور می‌گوید: «گوزن بودن یعنی چی و چطور میشه گوزن شد؟»

گوزن برای محتوای خود از به‌روزترین مقاله‌های علمی و منابع معتبر در زمینه روانشناسی بهره می‌گیرد. رویکرد گوزن این است که انسان ایده‌آل غیرقابل دسترسی نیست و مهارت‌های تبدیل شدن به آن اکتسابی است و همه با آموزش می‌توانند آن نسخه ایده‌آل را از خود بسازند. با وجود مبنای علمی مطالب پادکست گوزن، محتوای آن به زبانی ساده روایت می‌شود و برای هرکسی با هر سطح دانش قابل فهم و استفاده است. لمس فیزیکی، بهزیستی روانی و دلبستگی اجتنابی، پرسه‌های فلسفی، روان‌بازان دنیای باستان، در جستجوی تاریخ و کانابیس و درمان افسردگی و اضطراب و... از جمله اپیزودهایی است که در این پادکست به آن گوش خواهید داد. اگر به مقوله روانشناسی شخصیت علاقه دارید و به دنبال مسیری برای بهتر شدن هستید گوزن را از دست ندهید. پادکست گوزن را از لینک‌های زیر بشنوید:

شنوتو ناملیک تهران پادکست

کد خبر: 64410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =