کاهش مجدد ۱۰ درصد از نیروی‌ کار توییتر

شرکت توییتر از زمان حضور «ایلان ماسک» در راس شرکت، حدود ۵۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج کرده است. در آخرین دور از تعدیل نیروی‌کار، این شرکت ۱۰ درصد دیگر از کارمندان خود را بنا به دلایل اقتصادی بیرون کرد.

به گزارش آتیه آنلاین و به نقل از نیویورک تایمز؛ شرکت «توییتر» در آخرین دور از کاهش نیروی‌کار خود از زمان تصاحب این شرکت توسط «ایلان ماسک» در اکتبر گذشته، یکشنبه ۲۶ فوریه، حداقل ۲۰۰ کارمند یا حدود ۱۰ درصد دیگر از نیروی کار خود را اخراج کرده است.

گزارش نیویورک تایمز به نقل از افرادی که با این موضوع آشنا هستند، مدعی شد که اخراج‌های اخیر بر مدیران بخش محصول، مهندسین داده، مهندسین یادگیری و قابلیت اطمینان سایت که همگی به آنلاین نگه‌داشتن ویژگی‌های مختلف توییتر کمک می‌کند اعمال شده است.

به گفته «ماسک» در ماه گذشته، این شرکت حدود ۲۳۰۰ کارمند فعال داشت. آخرین تعدیل مشاغل در این شرکت به دنبال اخراج گسترده کارکنان در اوایل نوامبر (آبان) رخ داد، زمانی که توییتر حدود ۳۷۰۰ کارمند را اخراج کرد. تعدیل نیرویی که به ادعای صاحب جدید شرکت که آن را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده بود، به دلیل کاهش هزینه‌ها رخ داده است.

ماسک در ماه نوامبر مدعی شد که سرویس توییتر به علت نگرانی تبلیغ‌کنندگان در مورد سیاست‌های تعدیل محتوای تبلیغاتی و افت تبلیغات، «کاهش شدید درآمد» را تجربه می‌کند.

توییتر اخیراً شروع به تقسیم درآمد حاصل از تبلیغات با برخی از سازندگان محتوای خود کرده است. کاهش درآمدهای این شرکت در دوره‌های اخیر منجر به کاهش بیش از ۵۰ درصد از نیروی کار جهانی شرکت شده است.

کد خبر: 58088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =