مراکز ملکی تامیناجتماعی
-
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمیناجتماعی اعلام کرد
معرفی ۱۲ مرکز درمانی به عنوان بیمارستان سبز
پوشش بیمهای بیش از نیمی از جمعیت کشور مسئولیت و وظایف سازمان تأمیناجتماعی را در قبال ارائه خدمات درمانی به مخاطبان خود بسیار گسترده کرده و سازمان در دو بخش درمان مستقیم (مراکز ملکی) این خدمات را به طور رایگان و در درمان غیرمستقیم نیز به شیوه خرید خدمت در اختیار بیمهشدگان قرار میدهد.
-
معاون درمان سازمان تأمیناجتماعی اعلام کرد
غربالگری رایگان ۲ سرطان شایع برای بیمهشدگان
معاونت درمان سازمان تأمیناجتماعی به بیمهشدگان این سازمان توصیه کرد؛ با مراجعه به مراکز درمانی ملکی این سازمان در سراسر کشور و شرکت در طرح رایگان غربالگری سرطانهای شایع از وضعیت سلامتی روده بزرگ و سینه که از شایعترین سرطانها در بین زنان و مردان بهشمار میرود، اطمینان حاصل کنند.
-
سرپرست یک مرکز ملکی تأمیناجتماعی مطرح کرد
دامنه گسترده مراجعه به درمانگاه کامیاران
سرپرست درمانگاه تأمیناجتماعی کامیاران در استان کردستان، دامنه استقبال از خدمات این مرکز را بسیار گسترده بیان کرد به نحوی که برخی از ساکنان شهرها و روستاهای اطراف و حتی استان مجاور نیز خدمات خود را از این مرکز دریافت میکنند و راهبرد مدیریتی ارتقای کیفیت و تکریم اربابرجوع را عامل اصلی این اقبال توجه برشمرد.
-
سرپرست یک مرکز ملکی تأمیناجتماعی اعلام کرد
استقبال از خدمات درمانگاه دیواندره در مدت کوتاه فعالیت
سرپرست درمانگاه تأمیناجتماعی دیواندره، خدمات این درمانگاه را در مدت کوتاه آغاز فعالیت با استقبال بیماران مواجه دانست و با توجه به افزایش بار مراجعه مردم به این مرکز، انجام اموری مانند تکمیل کادر درمان و ارتقای فعالیت در دو شیفت کاری را ضروری اعلام کرد.
-
سرپرست یک مرکز ملکی تأمیناجتماعی اعلام کرد:
شلوغی درمانگاه لنگرود به دلیل مراجعه ساکنان شهرهای اطراف
سرپرست درمانگاه تخصصی لنگرود این مرکز درمانی را به واسطه تراکم جمعیت و موقعیت جغرافیایی شهرستان که در مجاورت سایر شهرها و مناطق پرجمعیت قرار دارد، از مراکز شلوغ و پرتردد تأمیناجتماعی بیان کرد که خدمات آن پاسخگوی نیازهای درمانی بیمهشدگان منطقه شرق گیلان بوده و سالانه حدود ۸۹ هزار نفر را پذیرش میکند.
-
سرپرست یک مرکز ملکی تأمیناجتماعی مطرح کرد:
پذیرش سالانه بیش از ۱۶۰ هزار بیمار در درمانگاه شماره ۲ رشت
سرپرست درمانگاه تخصصی شماره ۲ رشت با توجه به عواملی مانند موقعیت جغرافیایی مرکز که در منطقه محروم واقع شده، رایگان بودن خدمات و فعالیت پزشکان عمومی و متخصص، میزان مراجعه به این مرکز را بسیار چشمگیر توصیف کرد؛ به نحوی که سالانه بیش از ۱۶۰ هزار بیمار در این درمانگاه پذیرش میشوند.
-
رئیس یک مرکز درمانی تأمیناجتماعی اعلام کرد:
انجام بیش از ۸۲ هزار ویزیت سالانه در درمانگاه جیرفت
رئیس مرکز بهداشتی درمانی جیرفت، این درمانگاه را تنها مرکز ملکی تأمیناجتماعی در شهرستان جیرفت بیان کرد که علاوه بر مردم منطقه بسیاری از ساکنان شهرها و روستاهای اطراف از خدمات آن بهرهمند میشوند و میزان استقبال از خدمات این مرکز به نحوی است که سالانه بیش از ۸۲ هزار ویزیت پزشک به ثبت میرسد.
-
رئیس یک مرکز ملکی تأمیناجتماعی اعلام کرد
جایگاه رتبه عالی درمانگاه فومن در پذیرش بیماران
سرپرست درمانگاه تأمیناجتماعی فومن (گیلان)، میزان استقبال از خدمات این درمانگاه را بسیار چشمگیر بیان کرد؛ به نحوی که این درمانگاه در زمینه مراجعه سالانه به پزشک عمومی و ارجاع به متخصص توانسته است رتبه عالی را کسب کند و علاوه بر مردم منطقه بسیاری از ساکنان شهرستانهای اطراف به این درمانگاه مراجعه میکنند.
-
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) اراک
برنامه اعتباربخشی به رفتار سازمانی تبدیل شده است
رییس بیمارستان تأمیناجتماعی امام خمینی (ره) اراک، استقرار استانداردهای اعتباربخشی را نیازمند مشارکت جمعی کارکنان بیمارستان دانست که این مشارکت با نمایان شدن ثمرات اجرای طرح، قوت گرفته و اکنون به یک فرهنگ و رفتار سازمانی تبدیل شده است. او همچنین پیشنهاد کرد نمایندگانی از سوی تأمیناجتماعی و مراکز درمانی بخش خصوصی در تیم ارزشیابی اعتباربخشی وزارت بهداشت برای تقویت «داوری» حضور یابند.
-
گسترش فرهنگ ایمنی بیمارستانها دستاورد استانداردهای اعتباربخشی
وزارت بهداشت از سال ۱۳۸۶ به منظور انجام نظارت و حصول اطمینان از کیفیت خدمات مراقبتی و رعایت ایمنی امور درمانی بیمارستانها، طراحی مدل اعتباربخشی را بر مبنای منابع بینالمللی و بومیسازی فرایندها، آغاز و پس از اجرای پایلوت طرح، اولین «بسته» استانداردهای اعتباربخشی بیمارستان را در سال ۱۳۸۹ ابلاغ کرد.
-
مترون بیمارستان تأمیناجتماعی شهرکرد
شیفتهای اضافه راهکار جبران کمبود نیروی پرستاری
مترون بیمارستان تأمیناجتماعی امام علی(ع) شهرکرد (چهارمحال و بختیاری)، ضمن تشریح برنامههای کادر پرستاری، شعار «همه اعضای یک خانوادهایم» را محور خدمترسانی پرستاران در راستای تکریم اربابرجوع، بیان کرد و یکی از مهمترین دغدغههای امور پرستاری را کمبود نیروی انسانی و مسئله دستمزد دانست.
-
رئیس یک پلیکلینیک تأمیناجتماعی اعلام کرد:
ضرورت جذب پزشکان متخصص در تنها مرکز درمانی رفسنجان
رئیس پلیکلینیک تأمیناجتماعی رفسنجان این مرکز را تنها مرکز ملکی تأمیناجتماعی این شهرستان بیان کرد که بسیاری از مردم حتی از اقصینقاط شهرستان به آن مراجعه میکنند و در نتیجه گسترش فعالیت پزشکان متخصص را در این مرکز ضروری دانست.
-
رئیس یک مرکز درمانی ملکی اعلام کرد
تعلق خاطر مردم یزد به درمانگاه تأمیناجتماعی قائمیه
رییس درمانگاه شبانه روزی قائمیه یزد با توجه به عواملی مانند تعلق خاطر مردم منطقه به این درمانگاه و بافت تاریخی این شهر که با بازدید مسافران داخلی و خارجی مواجه میشود، میزان استقبال از خدمات این مرکز را بسیار چشمگیر توصیف کرد؛ به نحوی که ماهانه حدود ۱۵ هزار بیمار به این مرکز مراجعه میکنند.
-
مدیردرمان آذربایجانشرقی در گفتگو با آتیهآنلاین خبر داد:
درمانگاه تأمیناجتماعی کلیبر به زودی افتتاح میشود
مدیردرمان تأمیناجتماعی آذربایجانشرقی، ضمن تشریح عملکرد این مدیریت در بخشهای درمان مستقیم و غیر مستقیم، برنامههای در دست اقدام و اجرای طرحهای توسعه مراکز درمانی این استان از آمادگی افتتاح درمانگاه کلیبر پس از جذب نیروی انسانی خبر داد.
-
رئیس یک مرکز درمانی تأمیناجتماعی:
درمانگاه شماره ۳ خرمآباد رتبه سوم «رضایتمندی» مردم را کسب کرد
رئیس درمانگاه شماره ۳ تأمیناجتماعی خرمآباد با اعلام اینکه یکی از اهداف مهم درمانگاه بر محور ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت بیمهشدگان قرار دارد، از کسب رتبه سوم رضایتمندی این درمانگاه براساس نظرسنجی استانی خبر داد و مشارکت ۸۱ درصدی افراد را در این نظرسنجی، نشاندهنده همسویی مردم با تأمیناجتماعی در رسیدن به اهداف ارتقای خدمات دانست.
-
رئیس یک مرکز ملکی درمانی در گفتگو با آتیهآنلاین اعلام کرد:
استقبال از خدمات درمانگاه تأمیناجتماعی تالش؛ بزرگترین شهرستان گیلان
رئیس درمانگاه تخصصی تأمیناجتماعی تالش (گیلان) با اشاره به تعداد ۶۰ هزار بیمه شده ساکن در تالش به عنوان بزرگترین شهرستان گیلان، خدمات این درمانگاه را با استقبال بیمهشدگان و مردم منطقه مواجه دانست؛ به نحوی که روزانه حدود ۵۰۰ بیمار در این مرکز پذیرش میشوند و با توجه به این تعداد مراجعه دو شیفته شدن ارائه خدمات دندانپزشکی و افزایش نیروهای کادر درمان را ضروری دانست.
-
رئیس یک مرکز ملکی درمانی مطرح کرد:
درمانگاه تأمیناجتماعی محلات؛ نامآشنا برای مردم
رئیس درمانگاه تأمیناجتماعی محلات (استان مرکزی) این مرکز را تنها درمانگاه تأمیناجتماعی در شهرستان محلات معرفی کرد که با توجه به عمر ۳۰ ساله، نامآشنا برای مردم است و بسیاری از افراد به ویژه کارگران خدمات خود را از این مرکز دریافت میکنند.
-
رئیس یک مرکز ملکی تأمیناجتماعی اعلام کرد؛
پذیرش روزانه ۱۷۰۰ بیمار در درمانگاه شماره ۳ اراک
رئیس درمانگاه تخصصی شماره ۳ اراک، خدمات این مرکز را با توجه به عواملی مانند رایگان بودن و نیز موقعیت جغرافیایی و دسترسی آسان مردم به درمانگاه، با اقبال توجه مردم مواجه دانست به نحوی که روزانه حدود ۱۷۰۰ نفر در این مرکز پذیرش میشوند.
-
سرپرست یک مرکز ملکی تأمیناجتماعی:
دامنه استقبال از خدمات دندانپزشکی یزد گسترده است
سرپرست کلینیک دندانپزشکی تأمیناجتماعی یزد، دامنه استقبال از خدمات این مرکز را بسیار گسترده توصیف کرد؛ به نحوی که علاوه بر مردم شهرستان، بسیاری از ساکنان شهرستانهای اطراف و حتی استانهای همجوار به این مرکز مراجعه میکنند.
-
رئیس یک مرکز ملکی تأمیناجتماعی خبر داد:
پذیرش روزانه ۳۵۰ بیمار در درمانگاه مهریز یزد
رئیس درمانگاه تخصصی تأمیناجتماعی مهریز یزد روزانه ۳۵۰ بیمار و ماهانه حدود ۱۰ هزار بیمار در این مرکز را نشاندهنده عمق میزان استقبال از درمان تأمیناجتماعی در شهرستان مهریز یزد دانست و برای پاسخگویی مناسب به مراجعه کنندهها، افزایش تعداد متخصصان را ضروری بیان کرد.
-
رئیس درمانگاه تأمیناجتماعی شهدای ازنا اعلام کرد:
غربالگری بیمهشدگان برای پیشگیری از بیماریها
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهدای ازنا (لرستان)، این مرکز را به عنوان تنها مرکز ملکی تأمیناجتماعی در شهرستان ازنا برشمرد و انجام غربالگری فشارخون، قندخون، سرطان پستان و روده بزرگ را از جمله اقدامات مهم تأمیناجتماعی در راستای پیشگیری از بیماریها بیان کرد.
-
سرپرست یک مرکز ملکی تأمیناجتماعی مطرح کرد:
استقبال از خدمات دندانپزشکی درمانگاه سینا قزوین
سرپرست درمانگاه سینا قزوین، خدمات این مرکز به ویژه دندانپزشکی را با استقبال بیمهشدگان مواجه دانست به نحوی که در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰ هزار و ۸۰۰ مراجعه به واحد دندانپزشکی انجام شده و به واسطه کیفیت مناسب، تأمیناجتماعی به عنوان مهمترین مرکز دندانپزشکی استان مطرح شده است.
-
رئیس درمانگاه تخصصی لاهیجان مطرح کرد؛
مراکز درمانی تأمیناجتماعی نقطه ثقل پذیرش بیماران
رئیس درمانگاه تخصصی لاهیجان (گیلان)، این مرکز را نقطه ثقل درمان در مرکز شهر و منطقه شرق گیلان توصیف کرد؛ به نحوی که بسیاری از بیمهشدگان اقدامات درمانی خود را در این مرکز انجام میدهند و عواملی را مانند فعالیت متخصصان در رشتههای مختلف پزشکی و ویزیت پزشکان عمومی در دو شیفت، سبب افزایش استقبال از خدمات این مرکز دانست.
-
مدیر درمان تامیناجتماعی قزوین خبر داد:
احداث درمانگاه ملکی تامیناجتماعی در شهرک مهرگان
مدیردرمان تامیناجتماعی استان قزوین از احداث یک درمانگاه ملکی تامیناجتماعی در شهرک مهرگان در آیندهای نزدیک خبر داد.
-
رئیس پلیکلینیک ۲۲ بهمن قم مطرح کرد:
ضرورت افزایش نیروهای کادر درمان تأمیناجتماعی
رئیس پلیکلینیک ۲۲ بهمن تامیناجتماعی قم، خدمات این مرکز را علاوه بر مردم منطقه با استقبال سایر ساکنان شهرکها و روستاهای اطراف دانست و با توجه به بالا بودن تعداد مراجعه به این مرکز، افزایش نیروهای کادر درمان به ویژه در رشتههای تخصصی درمانی و نیز نیروهای کارشناسی در رشتههای پرستاری، مامایی و آزمایشگاه را ضروری دانست.
-
سرپرست درمانگاه پروفسور حسابی تفرش مطرح کرد:
ضرورت تشویق پزشکان برای فعالیت در مناطق محروم
سرپرست درمانگاه تأمیناجتماعی پروفسور حسابی تفرش (استان مرکزی)، کمبود نیروی متخصص و فوقتخصص در شهرها و مناطق محروم را از مهمترین مسائل پیش روی حوزه سلامت بیان کرد و اتخاذ تدابیری برای ماندگاری پزشکان در این مناطق را ضروری دانست.
-
رئیس یک مرکز ملکی تأمیناجتماعی مطرح کرد؛
پذیرش ماهانه ۹هزار نفر در درمانگاه پلدختر
سرپرست درمانگاه شهدای تامین اجتماعی پلدختر (لرستان)، این مرکز را به عنوان دومین انتخاب بیمهشدگان برای رفع نیازهای درمانی پس از بیمارستان دانشگاهی برشمرد که به دلیل کیفیت مناسب خدمات، ماهانه ۹۰۰۰ نفر به این درمانگاه مراجعه میکنند.
-
مسئول بلوک زایمان بیمارستان تأمیناجتماعی سبلان اردبیل:
مامایی، خط مقدم حفظ جان مادران است
مسئول بلوک زایمان بیمارستان تأمیناجتماعی سبلان اردبیل بیش از ۲۴ سال است که در کسوت مامایی خدمترسانی میکند. او با عشق و علاقه درباره این حرفه سخن میگوید و به جایگاه معنوی مامایی که با عواطف انسانی گره خورده، اشاره میکند و در بیان نقش ماما در تجلی آفرینش، بغض گلویش را میفشارد و اندکی مکث و سپس شرح ماجرا...
-
سرپرست یک مرکز ملکی تأمیناجتماعی در استان کرمان اعلام کرد:
انجام ۶۰ درصد ویزیت سرپایی شهرستان در درمانگاه بردسیر
سرپرست درمانگاه تأمیناجتماعی بردسیر، (استان کرمان) استقبال از خدمات این مرکز را به عنوان تنها مرکز ملکی تآمیناجتماعی شهرستان، بسیار چشمگیر دانست؛ به نحوی که ۶۰ درصد ویزیت سرپایی منطقه در این درمانگاه انجام میشود.
-
رئیس یک مرکز ملکی تأمیناجتماعی اعلام کرد:
انجام ماهیانه ۱۷ هزار ویزیت در پلیکلینیک پاکنژاد یزد
رئیس پلیکلینیک تخصصی تأمیناجتماعی شهید پاکنژاد یزد، خدمات این مرکز درمانی را به دلیل تنوع خدمات با استقبال بیمهشدگان مواجه دانست؛ به گونهای که علاوه بر مردم منطقه حتی بسیاری از ساکنان استانهای غیرهمجوار از خدمات آن بهرهمند میشوند و از منظر آماری ماهیانه ۱۷ هزار مراجعه به پزشکان عمومی و متخصص انجام میشود.